annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

App onthoudt gsm-nummer niet

Topic gestart op: 09-03-21 13h43

Antwoorden: 3 antwoorden

vschampers
Gewaardeerd verkenner

App onthoudt gsm-nummer niet

OPGELOST

Ik moet iedere keer opnieuw mijn gsm-nummer invullen als ik de app even niet heb gebruikt. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@vschampers My Orange kent je nummer als je via 4G verbindt

Als je via Wifi verbindt 'ziet' My Orange je gsm nr niet.  

Voor verbinding via wifi wordt je gsm nr 30 dagen onthouden ( = gestockeerd).  Eens de 30 dagen voorbij wil My Orange je gsm nr zien.  Als je via wifi verbonden bent  wordt er een sms of zo gestuurd

Als My Orange mij mijn nummer vraagt verbind ik me even via 4G.  Dan ben ik 30 dagen gerust.

Dus @Niki1991 je moet de app niet verwijderen, gewoon even verbinden via 4G.  Je kunt ook je nr invullen en met de sms werken in dat geval.  Daarna ben je voor 30 dagen gerust.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

@vschampers My Orange kent je nummer als je via 4G verbindt

Als je via Wifi verbindt 'ziet' My Orange je gsm nr niet.  

Voor verbinding via wifi wordt je gsm nr 30 dagen onthouden ( = gestockeerd).  Eens de 30 dagen voorbij wil My Orange je gsm nr zien.  Als je via wifi verbonden bent  wordt er een sms of zo gestuurd

Als My Orange mij mijn nummer vraagt verbind ik me even via 4G.  Dan ben ik 30 dagen gerust.

Dus @Niki1991 je moet de app niet verwijderen, gewoon even verbinden via 4G.  Je kunt ook je nr invullen en met de sms werken in dat geval.  Daarna ben je voor 30 dagen gerust.

Niki1991
Veteraan verkenner

@vschampers 

 

ik heb dit ook meegemaakt. Bij mij was de oplossing om de app eens te verwijderen en terug te installeren. Sindsdien heb ik geen problemen meer.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@vschampers  Dat klopt wel ik moet dat ook soms doen als ik de My Orange app een tijdje niet gebruik. Dat zal zijn om te verifiëren dat jij nog altijd de persoon bent van dat account een beveiligings protocol 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen