Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-22 17h33
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Is er iemand die ook dit probleem heeft, namelijk dat je in de klantenzone je; bij assets je geboortedatum niet kan ingeven. Normaal gezien rechts gewoon op informatie wijzigen, maar dit lukt niet. Ik heb een Go light en een go plus. Bij Go plus kan ik dit wel wijzigen, bij de Go light niet.
Is er iemand die ook dit probleem heeft? Bij Orange zelf melden ze: het telefoonnummer staat correct bij ons!
Groet
Opgelost! Ga naar de oplossing.
even een vervolg hierop,
heb even naar de helpdesk gebeld, blijkbaar stond mijn klantenzone op mijn vast nummer van de TV en niet op mijn GSM nummer, vandaar dat er bij mij een deel info ontbrak.
Ze hebben dan een reset van de klantenzone uitgevoerd en daarna moest ik me opnieuw registreren.
Hierna was de info dus wel zichtbaar.
Echter kan ik ook de geboortedatum niet wijzigen, ook naam en voornaam staat grayed-out.
even een vervolg hierop,
heb even naar de helpdesk gebeld, blijkbaar stond mijn klantenzone op mijn vast nummer van de TV en niet op mijn GSM nummer, vandaar dat er bij mij een deel info ontbrak.
Ze hebben dan een reset van de klantenzone uitgevoerd en daarna moest ik me opnieuw registreren.
Hierna was de info dus wel zichtbaar.
Echter kan ik ook de geboortedatum niet wijzigen, ook naam en voornaam staat grayed-out.
Geboortedatum kan je inderdaad niet invullen, zelfs in de klantendienst melden: ja je geboortedatum die staat correct bij ons. Wat is dan het nut van bij Assets; informatie wijzigen klikken, als je dit toch niet kan veranderen en als je zegt: op mijn scherm staat het verkeerd. Dan zij ze: ik weet het ook niet!
Ik heb bij "mijn assets" zelfs gewoon niets staan... dat is een leeg vlak.
Maar kan je je geboortedatum invullen?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |