Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-09-22 11h00
Antwoorden: 2 antwoorden
Heb een Redmi Note 11 Pro online besteld, melding wordt binnen 48 uur geleverd. Nu 10 dagen verder nog steeds geen Smartphone en ook nog geen trackings code. Deze was en is nog steeds volgens het net in voorraad.
Heb al een melding via 5000 gedaan en een dossiernummer gekregen (59681280).
Wat kan ik doen, moet ik braaf wachten en de extra cadeau missen (niet meer voorradig).
Is er een andere mogelijkheid om Orange te benaderen, dus niet via het callcenter, deze kunnen ook alleen maar iets doorgeven, ze kunnen niet direct ingrijpen.
Kan ik eventueel deze bestelling stoppen en in de shop een uithalen?
mvrgr,
Paul
U kunt altijd uw herroepingsrecht laten gelden - let wel : indien geleverd zou de doos niet open doen
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België
Je kunt ook de chat proberen - hier volledig naar onder scrollen - dan op het blauw icoon rechts klikken
@Pollekke goedemiddag,
probeer eens via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |