annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Assets in klantenzone, telefoonnummer kan ik niet wijzigen!

Topic gestart op: 10-09-22 17h33

Antwoorden: 5 antwoorden

Peter1976
Aspirant verkenner

Assets in klantenzone, telefoonnummer kan ik niet wijzigen!

OPGELOST

Hallo,

Is er iemand die ook dit probleem heeft, namelijk dat je in de klantenzone je; bij assets je geboortedatum niet kan ingeven. Normaal gezien rechts gewoon op informatie wijzigen, maar dit lukt niet. Ik heb een Go light en een go plus. Bij Go plus kan ik dit wel wijzigen, bij de Go light niet.

Is er iemand die ook dit probleem heeft? Bij Orange zelf melden ze: het telefoonnummer staat correct bij ons!

Groet

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mattie
Aspirant genezer

even een vervolg hierop,
heb even naar de helpdesk gebeld, blijkbaar stond mijn klantenzone op mijn vast nummer van de TV en niet op mijn GSM nummer, vandaar dat er bij mij een deel info ontbrak.
Ze hebben dan een reset van de klantenzone uitgevoerd en daarna moest ik me opnieuw registreren.
Hierna was de info dus wel zichtbaar.

Echter kan ik ook de geboortedatum niet wijzigen, ook naam en voornaam staat grayed-out.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Mattie
Aspirant genezer

Ik zie daar niets, en kan daar niets 😉  zie screenshot.

Mattie_0-1663142064018.png

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen