annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge cloud

Topic gestart op: 12-07-19 11h08

Antwoorden: 5 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Badge cloud

In heb al paar dagen mijn cloud geactiveerd maar nog steeds deze badge niet gekregen is dit normaal?

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Godts  is je vraag of probleem al opgelost ? Aarzel dan niet de juiste oplossing te markeren. Op die manier help je andere Tribers ook weer verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


OrangifyMe
Aspirant verkenner

Dag Godts, 

Weet niet of je de badge nu al hebt of niet, maar wou toch even helpen!

Als je badge na een tijdje wachten niet tevoorschijn komt kan je best contact opnemen met de Orange klantenservice. Ik adviseer je om dat via mail te doen. 

Heb het zelf een keertje voorgehad (na 3 maanden nog geen badge) en toen hebben zij dit voor me opgelost! 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Godts  schreef:

In heb al paar dagen mijn cloud geactiveerd maar nog steeds deze badge niet gekregen is dit normaal?

Ugh @Godts ,

Je kan het antwoord op je vraag in deze vorige post van @patrick2 terugvinden?

Tribers ! Be ready, de nieuwe community komt eraan !

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Godts  schreef:

In heb al paar dagen mijn cloud geactiveerd maar nog steeds deze batch niet gekregen is dit normaal?


Naast het feit dat @patrick2  uw vraag reeds beantwoord heeft zou ik u wel nog een tip willen meegeven: wanneer je twee verschillende vragen stelt, gebruik dan een andere titel per vraag. Nu is het alsof er iets dubbel staat in het overzicht, terwijl het toch degelijk over twee verschillende posts gaat.

Het feit dat het eigenlijk over hetzelfde gaat doet er niet toe, het zijn twee aparte vragen. Gebruik dan ook best twee verschillende titels.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen