Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Godts
Gewaardeerd verkenner

Badge cloud

In heb al paar dagen mijn cloud geactiveerd maar nog steeds deze badge niet gekregen is dit normaal?

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Leidende genezer

Re: Batch

@Godts  lees ook even wat ik in de vorige post geplaatst heb dat is heel nuttige info. En ja het is normaal dat het ff duurd u gaat vanzelf zien dat de badge erbij gekomen is. 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Batch

@Godts  schreef:

In heb al paar dagen mijn cloud geactiveerd maar nog steeds deze batch niet gekregen is dit normaal?

Naast het feit dat @patrick2  uw vraag reeds beantwoord heeft zou ik u wel nog een tip willen meegeven: wanneer je twee verschillende vragen stelt, gebruik dan een andere titel per vraag. Nu is het alsof er iets dubbel staat in het overzicht, terwijl het toch degelijk over twee verschillende posts gaat.

Het feit dat het eigenlijk over hetzelfde gaat doet er niet toe, het zijn twee aparte vragen. Gebruik dan ook best twee verschillende titels.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Badge cloud

@Godts  schreef:

In heb al paar dagen mijn cloud geactiveerd maar nog steeds deze badge niet gekregen is dit normaal?

Ugh @Godts ,

Je kan het antwoord op je vraag in deze vorige post van @patrick2 terugvinden?

Tribers ! Be ready, de nieuwe community komt eraan !

Totem

0 pluimen
OrangifyMe
Aspirant verkenner

Re: Badge cloud

Dag Godts, 

Weet niet of je de badge nu al hebt of niet, maar wou toch even helpen!

Als je badge na een tijdje wachten niet tevoorschijn komt kan je best contact opnemen met de Orange klantenservice. Ik adviseer je om dat via mail te doen. 

Heb het zelf een keertje voorgehad (na 3 maanden nog geen badge) en toen hebben zij dit voor me opgelost! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen