annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bancontact app werkt in app

Topic gestart op: 11-05-22 14h14

Antwoorden: 7 antwoorden

Katrien90
Rekruut scout

Bancontact app werkt in app

Beste,

Ik ben al 16 jaar abonnee bij orange. Ik betaal mijn facturen via de orange app.

Sinds deze maand lukt dit niet meer en er is niks veranderd. Als ik de optie bancontact kies en app openen krijg ik een waarschuwingsmelding dat de app op de gsm moet staan. Deze staat er op. Als ik via de Bankkaart zelf wil betalen lukt dit ook niet. Krijg ik een wit scherm.

 

Ik heb reeds de orange app geüpdatet en ook mijn KBC bank app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas lukt het nog steeds niet. 

Reeds ook gsm helemaal terug uitgeschakeld en aangezet

Wat doe ik verkeerd?

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Bart96
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Ik ben nu ook meer dan een jaar klant bij orange en kon tot op heden via de orange app mijn factuur betalen die deze doorlinkte naar de easy banking app. Dit op een oude Sony met android 8. Sinds vorige week heb ik een nieuwe samsung android 13 en lukt dit niet meer. ik krijg de optie om de bank app te openen en krijg melding dat de bank app geinstalleerd of geconfigureerd moet zijn. Wat ook in orde is. Ik moet de oude weg nemen en betalen via kaart en kaartlezer. (dit lukt wel) Alle andere online betalingen doorgelinkt met de bank app lukken wel. bvb telenet app enz. Ik kan mij herinneren dat bij mijn ouders die ik orange klant maakte hetzelfde scenario voordeed. Alle 2 oude android smartphone waar de bank app starte via de orange app en na vernieuwing smartphone xiaomi android 12/13 en cat s42 android 12/13 niet meer. zij betalen ook via kaart en kaartlezer. Niet echt handig nu in 2023 dat je die zaken mee moet nemen op vakantie enz. Heb dit vandaag en gisteren doorgegeven aan orange via prive gesprek maar geen resultaat, domme antwoorden en wij kunnen daar niets aan doen meneer. De tech of IT zou dit op zijn minst is kunnen bekijken ... waarschijnlijk veiligheidsrechten in android 12 of 13. Mvg, Bart.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Katrien90,

Totem zal nakijken of er een incident gaande is ! Hiervoor heeft hij meer informatie nodig en contacteert je in privé 🙂

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Katrien90  goedemiddag,

Probeer dan de Orange app te verwijderen via instellingen, je telefoon

opnieuw opstarten en de app opnieuw downloaden.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou me verwonderen dat dit helpt @Josette 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen