annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedrag buitenbundel blijft oplopen

Topic gestart op: 21-10-19 22h16

Antwoorden: 6 antwoorden

Bryan
Rekruut scout

Bedrag buitenbundel blijft oplopen

Hoi ik zit met het volgende.  Om de een of andere reden blijft mijn bedrag buiten mijn oplopen.  Ik heb begin van de maand een aankoop voor mijn game gedaan en dat staat er op maar nu sinds een paar dagen blijft er bij komen zonder dat ik iets extra gekocht heb. Heeft iemand dit ook al eens gehad en zo ja wat kan ik er Evt aan doen 

Mvg 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Lautjes84  schreef:

Ik heb dit ook soms voor maar uiteindelijk wordt dit dan toch niet aangerekend. Misschien een bug ?


Niet noodzakelijk. De operator geeft een vermelding weer van alle transacties die waargenomen worden, maar sommige daarvan worden bij het opmaken van de globale maandfactuur weer gecrediteerd waardoor ze dus wegvallen. Dit kan meerdere oorzaken hebben, maar meestal een of andere abonnementsvorm die slechts a posteriori geverifieerd wordt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bryan  ik zou zeker eensnagaan of er bij die aankoop geen verplichting is geweest van een kleine maandelijkse dan wel geen wekelijkse aankoop. Soms heb je met aankopen of een aankoop dat je een abonnement hebt waar bijvoorbeeld 3 euro per week of per maand voor wordt betaald. Moest dit allemaal in orde zijn zou ik best eens de klantendienst hier over contacteren. Die eens laten nakijken waar deze kosten vandaan komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen