annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedrag buitenbundel blijft oplopen

Topic gestart op: 21-10-19 22h16

Antwoorden: 6 antwoorden

Bryan
Rekruut scout

Bedrag buitenbundel blijft oplopen

Hoi ik zit met het volgende.  Om de een of andere reden blijft mijn bedrag buiten mijn oplopen.  Ik heb begin van de maand een aankoop voor mijn game gedaan en dat staat er op maar nu sinds een paar dagen blijft er bij komen zonder dat ik iets extra gekocht heb. Heeft iemand dit ook al eens gehad en zo ja wat kan ik er Evt aan doen 

Mvg 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
NelsonM
Orange-werknemer

Hoi ik zit met het volgende.  Om de een of andere reden blijft mijn bedrag buiten mijn oplopen.  Ik heb begin van de maand een aankoop voor mijn game gedaan en dat staat er op maar nu sinds een paar dagen blijft er bij komen zonder dat ik iets extra gekocht heb. Heeft iemand dit ook al eens gehad en zo ja wat kan ik er Evt aan doen 

Mvg 

Hallo @Bryan,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Jelle1
Ervaren verkenner

Beste,

Misschien was het een terugkerende betaling inplaats van een aankoop

vriendelijke groet, Jelle

celloke77
Gewaardeerd verkenner

de game aangekocht via welke weg?

via de playstore kan je perfect anuleren en raad dan ook aan alle aankopen enkel via de playstore te doen !!!

er zijn ook van die zogehete sms aankopen van games,ringtones ed, dan gaat het echt moeten stop gezet worden door een stop berichtje te sturen naar det nummer (meestal 4 cijfers zoals bv 5050 of 8888) met die zaken ZEKER de kleine lettertjes lezen,er staat DUIDELIJK op dat er wekelijks en/of maandelijks een bedrag per sms word aangerekend en ook staat er bij dat er een maximum aan 10 sms word gebundeld !!!!!

even nagaan dus 

Lautjes84
Ervaren verkenner

Ik heb dit ook soms voor maar uiteindelijk wordt dit dan toch niet aangerekend. Misschien een bug ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen