annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling

Topic gestart op: 14-11-20 11h26

Antwoorden: 9 antwoorden

Seloot
Aspirant verkenner

Bestelling

Ik heb 11/11 een nieuwe abbonement aangevraagd met een iphone 12. Ik heb deze betaald. Ik heb hier een orderbevestiging van gekregen maar toen ik gisteren belde om te vragen hoe ver ze ermee stonden zeiden ze dat mijn ordernummer niet in het systeem stond.. Ik heb geen annulatiemail ontvangen en nu weet ik niet of dit van mijn visa zal gehaald worden of ik uberhaupt mijn bestelling zal ontvangen. Ook zei ze dat de bestelling niet klopte en ik hier geen recht op heb omdat ik geen 3 maanden klant ben bij orange, klopt dit?

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  bedankt dat is dan heel duidelijk ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @Seloot 

Misschien even dit: los van de discussie over de drie maanden klant, wanneer er iets mis gegaan is met een online bestelling kunnen ze die wel degelijk annuleren en eventueel betaalde sommen terugstorten.

Ik spreek uit eigen ervaring.

Voor de vrouw een foon besteld met wijziging van abo. De bevestigingsmail bevatte enkele fouten. Er waren vier telefoontjes naar de klantendienst nodig, waaronder een vrij onbeschofte (van Orange uit dan), maar de laatste was een zeer vriendelijke en behulpzame man die alles geregeld heeft: bestelling geannuleerd, betaalde som terugbetaling ingeleid. De volgende dag naar een shop gegaan en daar alles lokaal geregeld.  Foon meteen meegekregen en abo aangepast. Einde verhaal.

Het kan dus, als ze maar willen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat je geld terug kan krijgen en dat die procedure er is dat weet ik hé. Maar het ging mij over die drie maanden klant en heb het dan eens uitgezocht en het zit dus als volgt in elkaar :

Drie maanden moet je klant zijn als je in aanmerking wil komen voor de Smart data optie en als je Go Plus wordt of eender welk Go abonnement , dat kan je wel het toestel aankomen met de korting dus zonder Smart Data optie.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Seloot
Aspirant verkenner

@patrick2 @Cdt24801 

Probleem is dat ze mijn ordenummer niet terugvinden in hun systeem dus zelfs annuleren is niet mogelijk. Ze hebben een dossier geopend en gingen mij terug bellen maar nu zit ik vast zonder gsm en zonder mijn geld.. wachten maar.. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Seloot 

Heel vreemde en onfortuinlijke situatie ...

Ik hoop dat het snel opgelost geraakt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen