Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-20 11h26
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb 11/11 een nieuwe abbonement aangevraagd met een iphone 12. Ik heb deze betaald. Ik heb hier een orderbevestiging van gekregen maar toen ik gisteren belde om te vragen hoe ver ze ermee stonden zeiden ze dat mijn ordernummer niet in het systeem stond.. Ik heb geen annulatiemail ontvangen en nu weet ik niet of dit van mijn visa zal gehaald worden of ik uberhaupt mijn bestelling zal ontvangen. Ook zei ze dat de bestelling niet klopte en ik hier geen recht op heb omdat ik geen 3 maanden klant ben bij orange, klopt dit?
Misschien even dit: los van de discussie over de drie maanden klant, wanneer er iets mis gegaan is met een online bestelling kunnen ze die wel degelijk annuleren en eventueel betaalde sommen terugstorten.
Ik spreek uit eigen ervaring.
Voor de vrouw een foon besteld met wijziging van abo. De bevestigingsmail bevatte enkele fouten. Er waren vier telefoontjes naar de klantendienst nodig, waaronder een vrij onbeschofte (van Orange uit dan), maar de laatste was een zeer vriendelijke en behulpzame man die alles geregeld heeft: bestelling geannuleerd, betaalde som terugbetaling ingeleid. De volgende dag naar een shop gegaan en daar alles lokaal geregeld. Foon meteen meegekregen en abo aangepast. Einde verhaal.
Het kan dus, als ze maar willen.
@Cdt24801 dat je geld terug kan krijgen en dat die procedure er is dat weet ik hé. Maar het ging mij over die drie maanden klant en heb het dan eens uitgezocht en het zit dus als volgt in elkaar :
Drie maanden moet je klant zijn als je in aanmerking wil komen voor de Smart data optie en als je Go Plus wordt of eender welk Go abonnement , dat kan je wel het toestel aankomen met de korting dus zonder Smart Data optie.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |