annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen in PS store via orange factuur werkt niet

Topic gestart op: 29-11-24 23h32

Antwoorden: 3 antwoorden

Rijsttaartjeuh
Aspirant verkenner

Betalen in PS store via orange factuur werkt niet

Hallo Iedereen,

Vroeger kon ik nog af en toe een bedrag op men PS account zetten via Orange, maar deze optie werkte al een tijd niet meer. het enige wat ik kon doen waren rechtstreekse betalingen onder €50 euro. Dit komt wel niet veel voor.

Maar nu ben ik al 2 weken bezig om iets te willen kopen via dit systeem (€20euro).

- ik heb al mijn telefoonnummer ontkoppeld, en terug gekoppeld.

- geprobeerd te betalen via gsm/desktop/ps zelf/ps app zelf

- optie "mobiel betalen blokkeren" aan en uit gezet

- contact opgenomen met Orange en Playstation. Enig antwoord dat ik kreeg, is dat het probleem bij Orange ligt...

Ik werk met een herlaadkaart, daar staat er momenteel 70 euro op.

Volgens orange zou dit nog perfect mogelijk zijn om via herlaadkaart in PS store te betalen.

Ik heb voor te testen via playstore (google app store) iets kunnen aankopen voor 6 euro dus geen probleem.

Heeft iemand hetzelfde probleem, of weet iemand een oplossing?

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Rijsttaartjeuh
Aspirant verkenner

Ik heb het net eens na gekeken, maar google pay en google playstore zijn twee aparte zaken.

Dus een site gelijk startselect zal jammer genoeg niet werken. 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Rijsttaartjeuh ,

Als betalingen via de Playstore werken (via GSM factuur) en niet bij Playstation zelf, dan vermoed ik dat het probleem echt wel bij Playstation ligt... Vermits andere betalingen wel lukken.

Nu, het zal sowieso een heen en weer getrek zijn tussen Playstation en Orange als je het werkende wil krijgen. Ik zou het eventueel op een andere manier proberen. Kun je geen Playstation giftcard kopen op een website waar je bvb kan betalen met Google Pay, vermits je spreekt dat aankopen via de Google Playstore wel werken? Zoals bvb via deze website: https://startselect.com/be-nl/playstation-network-card-10euro/38656 
Opgelet: het kost je 1,2% extra per als je via die site zou betalen met Google Pay. Maar als het de bedoeling is om het bedrag van je herlaadkaart wat te doen zakken, dan zal dat wss geen probleem zijn...

En als afsluiter, door uwe naam heb ik plots zin gekregen in een rijsttaartje 😅.

0 pluimen
Rijsttaartjeuh
Aspirant verkenner

@Pletse Ik was net hetzelfde aan het denken. Bij "uiterste nood" kan ik het inderdaad zo doen.

Ik ben blij dat mijn naam toch de goede boodschap doorgeeft 🤤😋

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen