Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-23 21h38
Antwoorden: 3 antwoorden
Er werd mij onlangs een pakket van orange opgestuurd voor mij te bedanken omdat ik al zolang klant ben. Dit pakket was aangetekend verzonden maar ik was niet thuis. Wilde mijn cadeau gaan kopen afhalen bij Bpost, bleek dat ze mijn cadeau verloren zijn. Heb klacht ingediend maar na meer dan een week nog geen resultaat. Integendeel. Men zegt sorry maar uw pakje is niet meer te vinden. Ze raden me aan orange te contacteren en een onderzoek te laten instellen. Mooi is dat, niet?
Bij Bpost kan enkel de verzender een klacht indienen en zodus een onderzoek laten starten naar verdwenen pakjes. Als ontvanger kan je dat niet, dus je zal idd best contact opnemen met het bedrijf dat je cadeau heeft verzonden.
Zeer frustrerend allemaal. Zijn er al een paar dagen over gegaan? Er is eens een pakje van mij zogezegd door mij opgehaald (wat dus niet zo was) en dan bleek 2 dagen later dat dat gewoon in de camionette van de bezorger achter gebleven was. Hopelijk is het zoiets en komt het dus toch nog boven water.
@Kevindebruyne goedemorgen,
niet fijn om te lezen.
als het aangetekend verzonden is geweest moet er
een code van zijn!
Ik weet niet wat je gekozen hebt, maar bij die fabrikant ervan kan je ook
eens een klacht doorgeven.
Bij Orange kan dat hier.
https://www.orange.be/nl/contact
Succes.
Tja, dat kan gebeuren bij Bpost ... Ik heb ooit een aangetekende zending zogezegd ontvangen terwijl ik niet thuis was. Ook bij Bpost langs geweest, maar ze wilden niet eens zeggen welke postbode die ronde had of iets anders onderzoeken ...
Nooit enige opheldering of resultaat gehad ...