annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim kaart

Topic gestart op: 14-06-23 19h18

Antwoorden: 2 antwoorden

tammydeschryver
Aspirant verkenner

Sim kaart

OPGELOST

Ik ben al 3 weken aan het wachten voor de activatie van mijn sim kaart. Weet er iemand wanneer dit opgelost kan geraken? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @tammydeschryver ,

Vermits we hier allemaal klanten zijn en geen Orange personeel zullen we jou hiermee niet kunnen verder helpen. Het enigste wat je hiervoor kunt doen is contact nemen met de klantendienst, uw uitleg doen en een dossiernummer vragen. Zo kun je, wanneer je de volgende keer belt, het dossiernummer doorgeven en kunnen ze direct lezen wat je de vorige keer hebt verteld, wat er ondertussen al is gedaan om het op te lossen en bij welke dienst het in behandeling zit.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
matthias12
Aspirant scout

bij mij is hetzelfde dat het lang duurt en sinds vandaag 15-6 heb ik zelfs geen netwerk meer en kan ook niemand van orange bereiken heb geen andere telefoon om mee te bellen en via twitter antwoorden ze niet. 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @tammydeschryver ,

Vermits we hier allemaal klanten zijn en geen Orange personeel zullen we jou hiermee niet kunnen verder helpen. Het enigste wat je hiervoor kunt doen is contact nemen met de klantendienst, uw uitleg doen en een dossiernummer vragen. Zo kun je, wanneer je de volgende keer belt, het dossiernummer doorgeven en kunnen ze direct lezen wat je de vorige keer hebt verteld, wat er ondertussen al is gedaan om het op te lossen en bij welke dienst het in behandeling zit.

Leden met de meeste pluimen