annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau van Orange

Topic gestart op: 17-06-23 21h38

Antwoorden: 3 antwoorden

Kevindebruyne
Aspirant verkenner

Cadeau van Orange

Er werd mij onlangs een pakket van orange opgestuurd voor mij te bedanken omdat ik al zolang klant ben. Dit pakket was aangetekend verzonden maar ik was niet thuis. Wilde mijn cadeau gaan kopen afhalen bij Bpost, bleek dat ze mijn cadeau verloren zijn. Heb klacht ingediend maar na meer dan een week nog geen resultaat. Integendeel. Men zegt sorry maar uw pakje is niet meer te vinden. Ze raden me aan orange te contacteren en een onderzoek te laten instellen. Mooi is dat, niet?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
CaptainPurple
Ervaren verkenner

Bij Bpost kan enkel de verzender een klacht indienen en zodus een onderzoek laten starten naar verdwenen pakjes. Als ontvanger kan je dat niet, dus je zal idd best contact opnemen met het bedrijf dat je cadeau heeft verzonden. 

Zeer frustrerend allemaal. Zijn er al een paar dagen over gegaan? Er is eens een pakje van mij zogezegd door mij opgehaald (wat dus niet zo was) en dan bleek 2 dagen later dat dat gewoon in de camionette van de bezorger achter gebleven was. Hopelijk is het zoiets en komt het dus toch nog boven water. 

Josette
Wijze
Wijze

@Kevindebruyne goedemorgen,

niet fijn om te lezen.

als het aangetekend verzonden is geweest moet er

een code van zijn!

Ik weet niet wat  je gekozen hebt, maar bij die fabrikant ervan kan je ook

eens een klacht doorgeven.

Bij Orange kan dat hier.

https://www.orange.be/nl/contact

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Tja, dat kan gebeuren bij Bpost ... Ik heb ooit een aangetekende zending zogezegd ontvangen terwijl ik niet thuis was. Ook bij Bpost langs geweest, maar ze wilden niet eens zeggen welke postbode die ronde had of iets anders onderzoeken ...

Nooit enige opheldering of resultaat gehad ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen