Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-24 08h50
Antwoorden: 2 antwoorden
Geachte geachte
Op 2 november galaxy s24 fe bij jullie gekocht . Vandaag factuur gekregen waardoor ik hoog waarschijnlijk mijn cashback heb ontlopen, hoe lossen we dit op
De Decker Andy
0496 43 32 40
Nog steeds niet in orde . Orange stuurt mij door naar samsung en samsung stuurde muj terug naar Orange pfff
Hey @andy1976 ,
Dit is een forum met klanten en niet met medewerkers. Dus veel kunnen we wss niet betekenen voor jou.
Je neemt best contact met de klantendienst (via Messenger) want telefonisch vermoed ik dat het sowieso een ramp zal worden vermits ze jou van her naar der zullen doorschakelen.
Echter weet ik uit ervaring dat cashbacks een redelijke termijn na aankoop kunnen aangevraagd worden. Check even de factuurdatum/aankoopdatum en check de website van Samsung of deze datum binnen de cashback periode valt EN tot wanneer je de cashback kunt aanvragen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |