Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-04-20 18h55
Antwoorden: 26 antwoorden
Voor iedereen zal het al wel duidelijk zijn dat Orange nieuwe tarief plannen heeft. In die nieuwe tarief plannen zit ook vernieuwde diensten die in de oude tarief plannen niet zaten. Dat wil ook zeggen dat als men van het oude tarief plan naar een nieuw tarief plan overschakelt twee diensten zullen verdwijnen dat is namelijk de Cloud en Coyote.
Cloud en Coyote zijn niet meer beschikbaar in de nieuwe tarief plannen. Als je dus overschakelt naar een nieuw tarief plan je dan ook maar beperkt de tijd hebt om al je gegevens over te zetten. Er zijn alternatieven genoeg denk hierbij aan de Dropbox , Google cloud of Google foto's , I-cloud voor apple gebruikers en zo zijn er nog meer alternatieven.
Je Cloud bij Orange zal ook automatisch geblokkeerd worden als je een tijd lang niet meer inlogt , ondanks dat je wel het juiste oude tarief plan hebt. Daarom log regelmatig in op de cloud zodat je toegang niet geblokkeerd wordt.
Hierbij een duidelijke mail hoe je op de hoogte wordt gebracht na een wijziging van tarief plan of als je niet meer actief bent geweest op de cloud.
Je Orange Cloud-account werd geblokkeerd en wordt binnenkort helemaal verwijderd.
Heb je volgens je Orange Belgium-tariefplan nog altijd toegang tot je Orange Cloud, dan is deze toegang geblokkeerd omdat je je cloud al een paar weken niet meer gebruikt hebt.
In dat geval kan je eenvoudigweg een verbinding maken om de cloud opnieuw te activeren. Is je Orange-tariefplan gewijzigd of gedeactiveerd, dan blijft je account nog 90 dagen geldig. Daarna worden je bestanden definitief verwijderd.
Tijdens die 90 dagen krijg je nog toegang tot je account en kan je bestanden downloaden, maar je hebt geen toestemming meer om nieuwe bestanden te uploaden.
Met vriendelijke groeten,
-- The Orange Cloud Team
Hopelijk is het zo voor iedereen duidelijk met deze informatie.
Ik had abo al veranderd deze maand naar de go plus, dus maandje wachten.
@patrick2 Daarnet even coyote getest met mijn nieuw abonnement Go Plus (21€) en inderdaad de melding gekregen dat deze niet inbegrepen is in mijn abonnement. Gelukkig hebben we nog waze.
@Cdt24801 nee helaas niet , met Waze geen idee. Ik heb een eigen navigatie van de BMW dat zit erin gebouwd dus ik gebruik al die apps niet. Heb een business pakket op mijn auto en daar zit standaard navigatie in .