Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
tony
Aspirant verkenner

orange cloud 32gb

OPGELOST

Ik heb deze mail gekregen en weet niet wat ik moet doen. Ben over gegaan van een abonnement van 15 euro naar GO20

 

 

 

Beste Klant,
We hebben een aanvraag voor de annulering van je abonnement voor het plan Orange Cloud 32GB ontvangen. Je ontvangt een bericht zodra het proces is afgerond. Dit kan zijn op het moment dat je abonnement afloopt. Neem contact op met de klantenservice als je deze activiteit niet herkend.
-- The Orange Cloud Team.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Leidende sjamaan

@tony 

Is je vraag hiermee opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@tony  dat is een correcte email die je ontvangen hebt. 

Het is namelijk zo dat bij elke wijziging naar een nieuw abonnement het een en ander wijzigt. Dus je Cloud toegang wordt hiermee ook afgezegd omdat in de nieuwe abonnement geen Cloud en Coyote meer inbegrepen zitten. Hier heb je nog eens duidelijk alle uitleg:

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Cloud-en-Coyote-verdwijnen-bij-aanpassing-tarief-p...

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen