annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cloud en Coyote verdwijnen bij aanpassing tarief plan

Topic gestart op: 28-04-20 18h55

Antwoorden: 26 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Cloud en Coyote verdwijnen bij aanpassing tarief plan

Voor iedereen zal het al wel duidelijk zijn dat Orange nieuwe tarief plannen heeft. In die nieuwe tarief plannen zit ook vernieuwde diensten die in de oude tarief plannen niet zaten. Dat wil ook zeggen dat als men van het oude tarief plan naar een nieuw tarief plan overschakelt twee diensten zullen verdwijnen dat is namelijk de Cloud en Coyote. 

Cloud en Coyote zijn niet meer beschikbaar in de nieuwe tarief plannen. Als je dus overschakelt naar een nieuw tarief plan je dan ook maar beperkt de tijd hebt om al je gegevens over te zetten. Er zijn alternatieven genoeg denk hierbij aan de Dropbox , Google cloud of Google foto's , I-cloud voor apple gebruikers en zo zijn er nog meer alternatieven.

Je Cloud bij Orange zal ook automatisch geblokkeerd worden als je een tijd lang niet meer inlogt , ondanks dat je wel het juiste oude tarief plan hebt. Daarom log regelmatig in op de cloud zodat je toegang niet geblokkeerd wordt. 

Hierbij een duidelijke mail hoe je op de hoogte wordt gebracht na een wijziging van tarief plan of als je niet meer actief bent geweest op de cloud. 

Je Orange Cloud-account werd geblokkeerd en wordt binnenkort helemaal verwijderd.
Heb je volgens je Orange Belgium-tariefplan nog altijd toegang tot je Orange Cloud, dan is deze toegang geblokkeerd omdat je je cloud al een paar weken niet meer gebruikt hebt.
In dat geval kan je eenvoudigweg een verbinding maken om de cloud opnieuw te activeren. Is je Orange-tariefplan gewijzigd of gedeactiveerd, dan blijft je account nog 90 dagen geldig. Daarna worden je bestanden definitief verwijderd.
Tijdens die 90 dagen krijg je nog toegang tot je account en kan je bestanden downloaden, maar je hebt geen toestemming meer om nieuwe bestanden te uploaden.
Met vriendelijke groeten,

-- The Orange Cloud Team

Hopelijk is het zo voor iedereen duidelijk met deze informatie. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
26 ANTWOORDEN 26
patrick2
Wijze
Wijze

@pvandebroeck  zolang je dus een 'diertje' hebt blijft het ongewijzigd. Enkel bij een overgang naar een nieuw tariefplan of als je de cloud een bepaalde niet al niet meer gebruikt ook dan zal die toegang vervallen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kathy82
Ervaren verkenner

Idd net mail gekregen dat de cloud verdwijnt. Op zich niet zo erg. Wat ik wel erg vind is dat wanneer je een oud abo had en een love pakket, dat je 4g werd verdubbeld. Dit is nu niet meer het geval of ben ik mis? Heeft het feit dat je een love pakket hebt nog effect op je 4g volume op gsm?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dag @Kathy82 

Als je een Go Intense neemt heb je 15 GB en je betaalt slechts 1 € meer. 30 abo - 9 korting omdat je een love hebt

0 pluimen
Kathy82
Ervaren verkenner

Dus het mobiel internet dat verdubbeld valt door de nieuwe abonnementen weg dan. Hadden ze ook even mogen melden. Ik hoop dat er geen 30€ op de factuur komt te staan want dit is echt wel te hoog voor me. Denk dat ik een maand ga uitkijken wat die Go plus zegt. Heb ik hier genoeg mee dan blijf ik bij de plus, maar vrees er voor.

Ook de dochter kreeg nog eens 5gb extra en wij niet.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

OK @Kathy82 

Ja de verdubbeling valt weg met de GO abonnementen.  Evenals de coyote en de cloud

Je vindt het hier terug https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?TP=BB_00_00_00_00_TV

1 EUR extra voor 15 GB ( de Go Intense komt dan op 21 EUR, de Koala was 20 EUR)

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen