Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-05-20 10h11
Antwoorden: 4 antwoorden
Gisteren tot mijn verbazing deze mail ontvangen. Ik heb nochtans niks gevraagd
Nog mensen dien dat ontvangen hebben, en betekent dit dat Cloud stopt ?
Dear Customer,
A request to cancel your subscription for plan Orange Cloud 16GB has been taken in charge. You will be notified once the process has been accomplished, it might be upon your subscription expiration. If you don't recognize this activity, please contact your customer support.
-- The Orange Cloud Team
@pvandebroeck er is hier al een post over gemaakt heb je al eens gezocht in de zoekbalk ? Over vele onderwerpen zijn er al posten gemaakt dus je kan altijd eens zoeken in de zoekbalk zodat je toch geholpen bent zonder de vraag twee keer te stellen. In dit geval al een vierde keer vandaar dat de post is gemaakt.
Anders heb hier de link
He patrick2
bedankt voor je reactie. Ik had eerst gezocht, maar vond niet het gepaste antwoord
daarom dat ik alsnog mijn vraag heb gepost
@pvandebroeck hopelijk geeft die link je wat meer duidelijkheid. Moest dat niet zo zijn vraag het dan zodat we het nog kunnen verduidelijken 🙂
In ieder geval, lees goed het laatste zinnetje.
Indien je niets zelf gevraagd hebt, contacteer de klantendienst . Zoniet riskeer je uw cloud kwijt te spelen.