Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-04-24 21h54
Antwoorden: 5 antwoorden
Als ze de belofte van binnen de 48h verzenden niet kunnen waarmaken, krijgen we daar dan een compensatie voor in de plaats? Vind het anders wel niet eerlijk. Bestellen online om, naar hun eigen zeggen, sneller een nieuwe Phone te hebben.... De 48h zijn ondertussen al ver overschreden.
@Wannes15 goedemorgen.
Zoals @patrick2 als schrijft is het neen!
En als iedereen eens logisch zou nadenken weet je ook
dat dit bijna onmogelijk is!
Iedereen ook andere firma's gebruiken die teksten.
Een voorbeeld ik heb ooit bijna 4 weken moeten wachten, als er feestdagen invallen
kan je nog langer wachten. Het zijn mensen en géén robots.
Succes.
Het was ook niet de vraag naar een compensatie, maar een suggestie.... En nee we zijn geen robots, maar ze zijn ons wel zo aan het maken
Gewoon heel straight to the pint , nee je krijgt daar geen compensatie voor.
Het kan namelijk ook langer duren dan die 48 uur en dat is niemand die je exact kan zeggen hoe lang het duurt. De leveringen hebben te maken met Bpost zelf en de stock wat er is op dat moment , want als er staat voorraad op de website wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk iets is. Er is geen live telling en niemand weet hoe veel er besteld word gelijktijdig.
Dus die 48 uur is met een korreltje zout en word niet gecompenseerd.
Het was dan ook niet de vraag om een compensatie, eerder een suggestie.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |