annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Compleet onbekwame klantendienst

Topic gestart op: 25-07-23 20h18

Antwoorden: 5 antwoorden

Spukky
Gewaardeerd verkenner

Compleet onbekwame klantendienst

Wat een prutsers bij orange 

  • Wij hebben een dikke maand geleden een wifi booster box aangevraagd. Deze ook ontvangen en geïnstalleerd na enkele dagen. Nu begint het gepruts, wij kregen enkele dagen later een sms om alles terug te sturen. Ik bel dus de klantendienst, na heel veel doorverbonden te worden eindelijk iemand aan de lijn die ons zegt dat alles in orde is en we niets moeten terugsturen. Enkele weken later een mail. Met daarin herinneringen om terug te sturen. Terug klantendienst gebeld. Krijgen als antwoord weer dat we niets moeten terugsturen en dat er een dossier gestart is. Bij het volgende factuur opeens 50 euro kosten bijgeteld voor het terugsturen van de mesh units. Terug klantendienst gebeld, veel sorry sorry en het komt goed we gaan het niet moeten betalen. Ondertussen wel de extra 50 euro kosten via domiciliëring van de rekening gegaan en nu krijgen we vandaag opeens een nieuw factuur van 80 euro voor het niet terugsturen van de wifi booster. 
  • Ben het beu, domiciliëring stopgezet en we betalen niets meer tot deze prutsers hun zaken in orde hebben. 
  • Slechtste klantendienst ooit 
Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, perfectie is niet van deze wereld.

Schelden helpt niemand vooruit - ten ander, je bereikt hier enkel andere klanten

Al je belt kom je iedere keer bij iemand anders terecht.  Zou nog eens bellen, verhaal doen en aan hij/zij vragen of het mogelijk is dat dit nu definitief kan opgelost worden.

Niet betalen leidt uiteindelijk tot een schorsing van je diensten

Spukky
Gewaardeerd verkenner

Blijkbaar helpt niet meer willen betalen wel. Want nu is er opeens wel gehoor bij de klantendienst. 

Aan telefoon hetzelfde als in de vorige 3 telefoontjes, sorry er is iets misgegaan we kijken het na. Maar groot verschil nu krijgen we na de telefoon een sms met een dossiernummer in. Vorige 3 telefoontjes was er ook zo gezegd een dossier gestart maar nooit een sms ontvangen. Hopelijk nu eindelijk schot in de zaak 

Conclusie blijft wel dezelfde onbekwame klantendienst, op 4 telefoontjes maar 1 persoon die daadwerkelijk iets nuttig doet. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou eerder blij zijn dan de klantendienst verwijten - spijt me al dat ik gereageerd heb

Spukky
Gewaardeerd verkenner

Ahja blij zijn met 130 euro aan kosten en meer dan een uur aan de telefoon hangen luisterend naar muziekjes.

Nee blij word ik hier niet van.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen