Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-23 20h18
Antwoorden: 5 antwoorden
Wat een prutsers bij orange
Ja, perfectie is niet van deze wereld.
Schelden helpt niemand vooruit - ten ander, je bereikt hier enkel andere klanten
Al je belt kom je iedere keer bij iemand anders terecht. Zou nog eens bellen, verhaal doen en aan hij/zij vragen of het mogelijk is dat dit nu definitief kan opgelost worden.
Niet betalen leidt uiteindelijk tot een schorsing van je diensten
Blijkbaar helpt niet meer willen betalen wel. Want nu is er opeens wel gehoor bij de klantendienst.
Aan telefoon hetzelfde als in de vorige 3 telefoontjes, sorry er is iets misgegaan we kijken het na. Maar groot verschil nu krijgen we na de telefoon een sms met een dossiernummer in. Vorige 3 telefoontjes was er ook zo gezegd een dossier gestart maar nooit een sms ontvangen. Hopelijk nu eindelijk schot in de zaak
Conclusie blijft wel dezelfde onbekwame klantendienst, op 4 telefoontjes maar 1 persoon die daadwerkelijk iets nuttig doet.
Zou eerder blij zijn dan de klantendienst verwijten - spijt me al dat ik gereageerd heb
Ahja blij zijn met 130 euro aan kosten en meer dan een uur aan de telefoon hangen luisterend naar muziekjes.
Nee blij word ik hier niet van.