Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-20 11h31
Antwoorden: 10 antwoorden
Als nieuwe klant merk je snel op dat Orange geen normale communicatiekanalen heeft opgezet.
Het icoontje van mail onderaan is niet te grbuiken, kan dus best worden weggehaald, na 6 dagen het algemeen nummer of het nummer 5000 te hebben gebeld en 4 spraakberichten hebben achtergelaten zonder teruggebeld worden merk ik op dat communicatie met klantendienst onmogelijk wordt gemaakt.
Bij aanvang van een pakket moeten klanten blijkbaar zelf achter de status van het splitsen van diensten gaan.
Heb je een combi pakket genomen maar de activering van delen uit deze combi op verschillende tijdstippen zal plaatsvinden krijg je aparte facturen en aparte diensten aangerekend en mailing ervan.
Voorbeeld is het Love Trio pakket, waarbij telefoon apart en internet/TV apart een aanrekening en activering krijgen... met andere woorden heb je geen bevestiging ontvangen dat het hier gaat om een Love Trio pakket.
Als je dan op zoek moet gaan naar antwoorden heb je dagen nodig en erg veel geduld om info te vergaren en of contact te hebben met klantenservice ( alhoewel service bij mezelf toch onder een ander begrip staat dan wat ik als nieuwe klant merk bij Orange)
@Philippe001 als het gaat om een aanrekening of iets wat verkeerd berekend is dan kan je daar niks aan doen. Facturatie weet ik ook hoe dat werkt en dat is echt wachten. Je kan namelijk een facturatie niet onderbreken om daar juiste getallen bij te zetten en of iets te crediteren. Hiervoor dien je echt te wachten tot je factuur periode gedaan is. Je krijgt uiteindelijk ook de correcte factuur , als er een creditnota nodig is krijg je die ook dat wordt allemaal berekend. Daar moet je je geen zorgen ommaken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |