annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact klantendienst voor nieuwe klanten

Topic gestart op: 10-11-20 11h31

Antwoorden: 10 antwoorden

Philippe001
Gewaardeerd verkenner

Contact klantendienst voor nieuwe klanten

Als nieuwe klant merk je snel op dat Orange geen normale communicatiekanalen heeft opgezet.

Het icoontje van mail onderaan is niet te grbuiken, kan dus best worden weggehaald, na 6 dagen het algemeen nummer of het nummer 5000 te hebben gebeld en 4 spraakberichten hebben achtergelaten zonder teruggebeld worden merk ik op dat communicatie met klantendienst onmogelijk wordt gemaakt. 

 

Bij aanvang van een pakket moeten klanten blijkbaar zelf achter de status van het splitsen van diensten gaan.

Heb je een combi pakket genomen maar de activering van delen uit deze combi op verschillende tijdstippen zal plaatsvinden krijg je aparte facturen en aparte diensten aangerekend en mailing ervan.

Voorbeeld is het Love Trio pakket, waarbij telefoon apart en internet/TV apart een aanrekening en activering krijgen... met andere woorden heb je geen bevestiging ontvangen dat het hier gaat om een Love Trio pakket.

Als je dan op zoek moet gaan naar antwoorden heb je dagen nodig en erg veel geduld om info te vergaren en of contact te hebben met klantenservice ( alhoewel service bij mezelf toch onder een ander begrip staat dan wat ik als nieuwe klant merk bij Orange)

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Philippe001  schreef:

Als nieuwe klant merk je snel op dat Orange geen normale communicatiekanalen heeft opgezet.

Het icoontje van mail onderaan is niet te grbuiken, kan dus best worden weggehaald, na 6 dagen het algemeen nummer of het nummer 5000 te hebben gebeld en 4 spraakberichten hebben achtergelaten zonder teruggebeld worden merk ik op dat communicatie met klantendienst onmogelijk wordt gemaakt. 

 

Bij aanvang van een pakket moeten klanten blijkbaar zelf achter de status van het splitsen van diensten gaan.

Heb je een combi pakket genomen maar de activering van delen uit deze combi op verschillende tijdstippen zal plaatsvinden krijg je aparte facturen en aparte diensten aangerekend en mailing ervan.

Voorbeeld is het Love Trio pakket, waarbij telefoon apart en internet/TV apart een aanrekening en activering krijgen... met andere woorden heb je geen bevestiging ontvangen dat het hier gaat om een Love Trio pakket.

Als je dan op zoek moet gaan naar antwoorden heb je dagen nodig en erg veel geduld om info te vergaren en of contact te hebben met klantenservice ( alhoewel service bij mezelf toch onder een ander begrip staat dan wat ik als nieuwe klant merk bij Orange)


Ugh @Philippe001,

Totem wordt droevig om dit te lezen ! Om onze klantendienst te contacteren kan je gebruik maken van deze contactmiddelen. Hier op Tribe zijn er maar klanten die zo goed mogelijk proberen te helpen, maar de managers van Orange zal je hier op Tribe niet kunnen bereiken.

De klantendienst heeft inderdaad vertraging opgelopen en doet zijn best om je zo rap mogelijk terug te contacteren. Je mag nog altijd een bericht sturen via Messenger en Twitter zodat het webcare Tribe je dossier overneemt.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Philippe001
Gewaardeerd verkenner

En waarom niet gewoon per mail??? 

Heb vragen die een antwoord nodig hebben en opvolging.

Om het heel simpel te maken:

- Love Trio Pack besteld

- Telefoon apart en internet/TV apart aangesloten (begrijpelijk dat er dus een eerste aparte factuur komt)

- Telefoon in Trio pack aan 16 euro - via factuur aan 20 euro!!!

 

Feedback van klantendienst ( na dagen wachten en veel geduld aan de telefoon) NA de eerste factuur gaan we dit rechtzetten... 

 

Als nieuwe klant word ik daar droevig van en bedenk me dat het veel blaten en weinig wol is.

Is het zo moeilijk om een normale communicatiekanaal via mail op te zetten???

 

Idd management bereik je hier niet mee, ivoren toren opstelling, enkel na een info campagne en nieuwe klanten gaan alle duimen de hoogte in, dat klanten afhaken door deze opstelling is dan "verwaarloos verlies" tot het conto de verkeerde kant opgaat en er externe experts bij komen die het probleem gaan onderzoeken 

Het verschil met de duurste provider is 40 €, echter voorlopig staat Orange nu niet in mijn aan te bevelen supplier 

Bij Telenet had ik duidelijkheid vanaf de start, ook tegen veel te hoog tarief, bij Orange is het "zoek het zelf maar uit" ...

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Philippe001  schreef:

En waarom niet gewoon per mail??? 

Heb vragen die een antwoord nodig hebben en opvolging.

Om het heel simpel te maken:

- Love Trio Pack besteld

- Telefoon apart en internet/TV apart aangesloten (begrijpelijk dat er dus een eerste aparte factuur komt)

- Telefoon in Trio pack aan 16 euro - via factuur aan 20 euro!!!

 

Feedback van klantendienst ( na dagen wachten en veel geduld aan de telefoon) NA de eerste factuur gaan we dit rechtzetten... 

 

Als nieuwe klant word ik daar droevig van en bedenk me dat het veel blaten en weinig wol is.

Is het zo moeilijk om een normale communicatiekanaal via mail op te zetten???

 

Idd management bereik je hier niet mee, ivoren toren opstelling, enkel na een info campagne en nieuwe klanten gaan alle duimen de hoogte in, dat klanten afhaken door deze opstelling is dan "verwaarloos verlies" tot het conto de verkeerde kant opgaat en er externe experts bij komen die het probleem gaan onderzoeken 

Het verschil met de duurste provider is 40 €, echter voorlopig staat Orange nu niet in mijn aan te bevelen supplier 

Bij Telenet had ik duidelijkheid vanaf de start, ook tegen veel te hoog tarief, bij Orange is het "zoek het zelf maar uit" ...


Ugh @Philippe001,

Ons management heeft besloten om onze sociale netwerken als prioritaire contactpunt te zetten omdat het al de voorkeur heeft van de meeste klanten. Het is dus een strategische beslissing, Totem heeft de feedback al doorgegeven dat sommige klanten ons per mail willen contacteren.

Alhoewel, je mag altijd een herhaling sturen naar de webcare dienst als je nog geen antwoord hebt gekregen.

Wat betreft je factuur, kijk zeker naar je gedetailleerde factuur via je klantenzone of je My Orange app. Daar zie je precies voor welke periode je bent gefactureerd. Ik zie drie mogelijkheden :

1. Je leest die "20€" op je My Orange app of op je klatenzone, daar is het inderdaad niet correct geschreven, maar op je factuur krijg je wel de correcte prijs van 16€.

2. Je Go Plus promo werd niet geactiveerd, daardoor heb je de korting van 4€ niet. Dan gaat de klantendiesnt dit kunnen rechtzetten als je factuur beschikbaar is.

3. Het is een prorata, je werd gefactureerd voor twee verschillende perioden. Een periode voor je telefoon en een periode voor je Internet/TV. Dat moete de klantendienst goed analyseren als je factuur beschikbaar is.

De klantendienst kan geen aktie nemen als er nog geen factuur bestaat. Daardoor heb je als antwoord gekregen wacht op je eerste factuur. Dat bedoelt enkel dat je na je eerste een rechtzetting krijgt indien nodig, niet dat je je promo niet gaat krijgen.

Je krijgt sowieso een antwoord, het kan inderdaad een tijdje duren omdat eindejaars altijd een drukke periode is voor de klantendienst, maar Orange laat je niet in de steek. Je mag altijd reminders sturen.

Totem hoopt dat hij je een beetje kan geruststellen. 

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

"Heb je een combi pakket genomen maar de activering van delen uit deze combi op verschillende tijdstippen zal plaatsvinden krijg je aparte facturen en aparte diensten aangerekend en mailing ervan."

Dit is normaal aangezien alles pro-rata is. Dit hangt voornamelijk af van de factuurdatum.

Aanrekening is als volgt:
Mobiel: vanaf de dag van activatie + volgende maand.
TV + int: Vanaf de dag van installatie + volgende maand. 

Dit kan voor wat verwarring zorgen indien de facturatiedatum valt tussen de activatie van het mobiele abonnement en de installatiedatum van tv & internet. Want dan betaal je op de eerste factuur enkel mobiel en op de factuur erna betaal je dan mobiel + tv en internet.

Op de factuur staat ook telkens in detail vanaf welke periode tot welke periode de factuur loopt.

Groeten,

Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen