annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote Go abonnement

Topic gestart op: 03-04-20 15h11

Antwoorden: 9 antwoorden

Stein
Aspirant verkenner

Coyote Go abonnement

OPGELOST

Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Stein  schreef:

Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?


Inderdaad, dat klopt. Het Coyote abonnement en Orange cloud zijn twee extra's die verdwenen zijn bij de nieuwe GO abo's. Wie zijn "oude" abo behoudt heeft, voorlopig althans, ook deze beide extra's nog. Hoelang nog, dat staat in de sterren geschreven ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Stein  schreef:

Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?


Inderdaad, dat klopt. Het Coyote abonnement en Orange cloud zijn twee extra's die verdwenen zijn bij de nieuwe GO abo's. Wie zijn "oude" abo behoudt heeft, voorlopig althans, ook deze beide extra's nog. Hoelang nog, dat staat in de sterren geschreven ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Miljaar Patrick, jij moet echt hier een spionage app bij mij geplaatst hebben ... Alweer post jij het antwoord terwijl ik aan het schrijven ben ... Hoe doe je dat toch ??? 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Tja Stefaan zal die camera binnenkort eens uitzetten 😛 

Bij mij staat de Tribe continu open en volg elke minuut alles op ? Misschien is dat de reden , maar een andere reden heb ik echt niet  Stefaan. Twee zielen dezelfde gedachten maar ik was wat sneller ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja dat zal het zijn Patrick, uw reactievermogen is nog wat beter, ge zijt dan ook een heel stuk jonger nog dan ik hé 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen