Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-04-20 15h11
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Stein schreef:
Vorige maand ben ik overgeschakeld van een love trio met arend abonnement naar love trio Go intense. Klopt het dat de iCoyote app met onbeperkte toegang hierdoor vervalt?
Inderdaad, dat klopt. Het Coyote abonnement en Orange cloud zijn twee extra's die verdwenen zijn bij de nieuwe GO abo's. Wie zijn "oude" abo behoudt heeft, voorlopig althans, ook deze beide extra's nog. Hoelang nog, dat staat in de sterren geschreven ...
@Stein schreef:
Inderdaad, dat klopt. Het Coyote abonnement en Orange cloud zijn twee extra's die verdwenen zijn bij de nieuwe GO abo's. Wie zijn "oude" abo behoudt heeft, voorlopig althans, ook deze beide extra's nog. Hoelang nog, dat staat in de sterren geschreven ...
Miljaar Patrick, jij moet echt hier een spionage app bij mij geplaatst hebben ... Alweer post jij het antwoord terwijl ik aan het schrijven ben ... Hoe doe je dat toch ??? 😋
Tja Stefaan zal die camera binnenkort eens uitzetten 😛
Bij mij staat de Tribe continu open en volg elke minuut alles op ? Misschien is dat de reden , maar een andere reden heb ik echt niet Stefaan. Twee zielen dezelfde gedachten maar ik was wat sneller ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |