annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote app - hoelang nog gratis beschikbaar ?

Topic gestart op: 12-04-19 17h12

Antwoorden: 18 antwoorden

raystef66
Ervaren verkenner

Coyote app - hoelang nog gratis beschikbaar ?

OPGELOST

Hallo,

Heb daarjuist een Arend afgesloten om ook gebruik te maken van de iCoyote app.

Maar wat lees ik in mijn abonnement: 

Coyote
Onbeperkte toegang tot de dienst Coyote voorbehouden aan Orange-klanten met een abonnement van meer dan 20 euro (Koala, Cheetah en Arend) tussen 1
september 2016 en 30 april 2019...

 

Stopt de samenwerking op 30 april 2019 ? 

Hopelijk verschaft iemand daarover wat duidelijkheid...

 

 

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@raystef66 

Wel, ik heb daarnet nog eens coyote opgestart. Ik kreeg natuurlijk meteen de waarschuwing om mijn WiFi af te zetten want je moet via 3G/4G verbonden zijn om uw abo te kunnen verifieren.

Dab kwam er een berichtje  "Goed nieuws: dankzij uw Orange abo kun je blijven genieten ". Daarna een draaiend cirkeltke met de tekst "Even geduld, we verifiëren uw abo" of zoiets. Dat cirkeltje bleef maar draaien, na 7 minuten heb ik het boeltje afesloten.

Opnieuw opgestart. Zelfde goedniews bericht en zelfde cirkeltje .. maar nu na 10 seconden startte coyote goed op. Meteen naar mijn abo gaan kijken, en ziedar: "Uw abonnement verloopt op 19/05/2019.

Dus, alweer een maandje erbij, en voorbij de deadline van 30 april ...Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Cdt24801
Wijze
Wijze

@raystef66 

Inderdaad, dat is correct. Sedert de invoering van de GO abonnementen behoort de Orange Cloud en het Coyote abo niet meer tot het standaard pakket van de Orange abo's.

Sterker nog, diegenen die hun oude dierenabo behouden hebben zien dus inderdaad die beide diensten ook verdwijnen. Ik heb persoonlijk van beide diensten reeds de nodige mails ontvangen dat het over en uit is.

Daarom heb ik vorige week besloten om uiteindelijk toch ook van mijn Koala naar Go Plus over te gaan. Dan heb ik toch tenminste nu ook de nieuwe inbegrepen extra's: Voicemail pro, second call en meer data. Alhoewel ik dat laatste niet nodig heb, verbruik zo goed als nooit meer dan 1 GB per maand.

Heb je hiermee voldoende antwoord op uw vraag?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


raystef66
Ervaren verkenner

Hmm spijtig om horen. Er zijn er een pak die die Icoyote dienst toch zeer op prijs stelden.

Ik heb een Shape intens waar ik die gratis dienst op had. Ga bekijken wat de mogelijkheden zijn nu ik die gratis icoyote niet meer heb. Ik ben ook steeds op de baan en dit was een handige app....

Alvast dank voor je antwoord.

Gregory
Wijze
Wijze


@raystef66  schreef:

Hmm spijtig om horen. Er zijn er een pak die die Icoyote dienst toch zeer op prijs stelden.

Ik heb een Shape intens waar ik die gratis dienst op had. Ga bekijken wat de mogelijkheden zijn nu ik die gratis icoyote niet meer heb. Ik ben ook steeds op de baan en dit was een handige app....

Alvast dank voor je antwoord.


@raystef66 Als je nog steeds coyote wil kan dat voor 6 EUR/maand https://www.coyotesystems.be/nl/coyote-app-nl.html

Verder heb je ook nog Maps With Me https://maps.me/#gsc.tab=0

https://maps.me/en/download/

Daar kun je de kaarten die je nodig hebt downloaden en op de weg heb je geen 4G meer nodig.

Kost niks - gebruik ik al lang - heb Spanje/Belgie/grootste deel van Frankrijk en 1 provincie van Nederland

 

 

raystef66
Ervaren verkenner

Ja uiteraard kan ik aan abo nemen op icoyote. Ken de app al langer 😉

Maar 72 euro/jaar. Was in Shape inters gratis, dus dat vind ik gewoon jammer als ik hoor dat ze niet tot een vergelijk zijn gekomen om verder samen te werken.

We zien wel...

raystef66
Ervaren verkenner

er is een link waarbij het voor Orange klanten maar 4 euro/ maand is. Hoelang dat deze prijs dan geldig is weet ik niet. 

 

https://www.coyotesystems.be/nl/landing-app-coyote-orange-benl.html

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen