Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant: Visual Voicemail & Pro Voicemail

OPGELOST

Goedemiddag,

Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange. Simkaartjes werden snel geactiveerd, nummer goed overgezet. Alvast goed begonnen!

Het activeren en instellen van Visual Voicemail en Pro Voicemail - is dit mogelijk vanaf dag 1, of moeten hier enkele uren over gaan? Heb dit reeds geprobeerd via 5555 en ook via #129#. Ook netwerkinstellingen van mijn iPhone ingesteld op fabrieksinstellingen... ik krijg geen visual voicemail te zien.

Iemand een idee? 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@FredericHerbots  een goedenavond,

voor jou ...

 

Tagnieuw.jpg

Je kan hier eens gaan lezen als je wil, lukt het niet kom dan even terug.

https://www.orange.be/nl/blog/hoe-configureer-ik-mijn-voicemail-en-mijn-visual-voicemail

Succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Bedankt @Josette,

Deze stappen had ik inderdaad al uitgevoerd.

5555 - de Orange app op de smartphone - portaal via website - #129#. Daarnaast ook toestel uitgeschakeld voor 30 min, en fabrieksinstellingen voor de netwerkinstellingen. 

Enkel geduld oefenen heb ik nog niet gedaan (3 simkaarten zijn nog maar actief sinds 14:00 vandaag - ontevreden Proximus klant...)

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@FredericHerbots 

Ik weet niet hoe het zit met een Apple toestel, maar op mijn Android toestel moet ik de optie "Visual voicemal" aanzetten in de settings van mijn telefonie app. Dus niet in de settings van de foon zelf.

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

@FredericHerbots  als je toegang hebt tot je klantenzone ( na 48 uur kan je je registreren ) kan je visual voicemail aanzetten. Dan kan je die pas effectief gebruiken. Dus even geduld nog en je kan het gebruiken.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@FredericHerbots  bedankt voor je antwoordje.

Lees maar eens wat de heren hierboven hebben geschreven,

dus zou het toch in orde moeten komen. 

Succes verder nog.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Goedemorgen,

Het blijkt dat je gewoon geduld moet hebben. Na een goede nachtrust is de optie deze morgen in de “My Orange” app verschenen. Veel sneller dan de vooropgestelde max. 48uur. 

Op iOS krijg je, na het activeren van de dienst via de app, een sms ter bevestiging. Nadien kan je in je oproep app in het tabje voicemail de opties ivm Visual Voicemail terugvinden. 

Hier dus tot nu toe een zeer tevreden Orange klant (na +20 jaar Proximus).

  • snelle levering van de nodige simkaarten
  • zeer snelle activatie van deze kaarten
  • toegang tot visual voicemail (niet beschikbaar bij Proximus)

Alvast bedankt voor de informatie en hulp. 

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@FredericHerbots  goedemorgen,

heel fijn dat te lezen, en hopelijk nog 40 tal jaren hahahaha.

Je mag als je wil dit topic als opgelost aanvinken,

fijne zaterdag nog. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Leden met de meeste pluimen