annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote en Orange cloud

Topic gestart op: 02-10-20 17h31

Antwoorden: 10 antwoorden

KurtC
Ervaren verkenner

Coyote en Orange cloud

Als zowel Orange cloud als coyote uit mijn abonnement geschrapt worden, twee extra's waar ik veel belang aan hechte bij mijn keuze van abonnement , moet ik dan nog steeds de volle pot betalen ? 

 

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@KurtC  je abonnement zal hetzelfde blijven aan de prijs veranderd er niks.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@KurtC 

Wanneer je goed leest in de documentatie van Orange zul je vinden dat het Koala abo bestaat uit:

  • Onbeperkt bellen
  • Onbeperkt sms/mms
  • 4 GB data
  • Dit alles voor de prijs van € 20 per maand.

Niet meer en niet minder. De toegang tot Coyote en de Orange Cloud waren extraatjes die je gratis kreeg, daar betaalde je niks extra voor. Bijgevolg heeft Orange zicht het recht voorbehouden om die extraatjes te mogen schrappen wanneer ze dat wensen. Wat dus geen invloed heeft op de prijs van het abo.

Zo eenvoudig is het.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KurtC
Ervaren verkenner

Dus als ze mij lokken met bepaalde acties en schrappen deze nadien mag ik niet verontwaardigd zijn 🤔

Als ik een auto koop met bepaalde opties en ze halen deze er bij de eerste onderhoudsbeurt terug af ( want het was toch maar een tijdelijke actie ) ga ik dat ook toelaten ? 

Raar wereldje waarin we leven 🙄

Ik wens na 10 jaar Orange beter behandeld te worden dan dit. 

0 pluimen
KurtC
Ervaren verkenner

Trouwens het abonnement dat ik getekend heb had als extra de coyote dienst en Orange cloud. 

Ook bij het vernieuwen van mijn abonnement heb ik dit duidelijk gevraagd en is me dit bevestigd via mail. 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen