annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote niet actief

Topic gestart op: 12-02-19 20h17

Antwoorden: 24 antwoorden

Davyc
Ervaren verkenner

Coyote niet actief

OPGELOST

Hoi

weet niet als het er mee te maken heeft maar ik veronderstel van wel, ben een paar maanden geleden verandert van smartphone. Stel nu vast dat mijn coyote precies niet actief is. Als ik naar mijn account ga zet hij dat het abonnement 15 dagen actief is.

Heb op de knop van inloggen via orange geklikt en hij herkend mij als orange abonnee die recht heeft op coyote . Maar dan gaat hij naar het login in scherm van coyote en als ik dan inlog met mijn coyote account geeft hijs us aan nog 15 dagen. 

Heeft iemand hier ervaring mee?

ps app ook al opnieuw geïnstalleerd maar geen effect

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Davyc
Ervaren verkenner

Ok vandaag liep mijn abonnement af en is automatisch tot 29/03 maart verlengd! Dus wordt automatisch verlengd met een maand!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous

Zo, ik heb coyote nogmaals geïnstalleerd. En wat blijkt: mijn abo vervalt op 16 maart. Dat is geen 30 dagen ...

Maar dat is wel hetzelfde als ik vorige keer kreeg nadat ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd met een ander profiel. Zie een van mijn vorige posts.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Tis altijd verlengd als het bijna afgelopen is , ik heb dit 2 keer gehad en toen ik dacht oei het is bijna mijn laatste dag dan verlegde hij weer , is iets dat zelf controleert .

 

Groetjes

KJ

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wel @Anonymous

Ik ben blij dat van u te vernemen. Die informatie is voor velen wellicht belangrijk. Ik vind dit een minpuntje in de berichtgeving van Orange. Wie weet hoeveel mensen zijn er al die gewoon de richtlijnen gevolgd hebben en beginnen betalen zijn ....Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt,

Ja dit is ook de reden waarom ik hier ben gekomen , Om mensen te helpen zo goed ik kan ( door eigen ervaring)

 

Groetjes,

KJ

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Bedankt,

Ja dit is ook de reden waarom ik hier ben gekomen , Om mensen te helpen zo goed ik kan ( door eigen ervaring)

 

Groetjes,

KJ


Welcome to the club KJ Smiley Erg vrolijk

Je hebt het uitstekend begrepen. Tribe is een forum waar men zijn ervaringen deelt om anderen te helpen en dus ook een plaats waar iedereen hulp en tips kan komen vragen.

Niet ter vervanging van de helpdesk/klantendienst, maar wel als aanvulling ervan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen