annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Issues met Orange app

Topic gestart op: 09-01-21 10h50

Antwoorden: 16 antwoorden

EliVan
Gewaardeerd verkenner

Issues met Orange app

Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@EliVan  schreef:

Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?


Ugh allemaal,

Totem heeft de verantwoordelijke van de My Orange app gecontacteerd hiervoor.

Hebben jullie de technische dienst ook al gecontacteerd zodat ze een dossier kunnen opmaken?

Totem's groetjes,

Totem

EliVan
Gewaardeerd verkenner

Bedankt alvast!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  

Ik heb dat toen direct gedaan en ze hadden dan een stappen plan gemaakt. Die stappen heb ik uitgevoerd en bij wonder werkte het wat ik niet verwacht had , dus probleem lag bij de gsm door de cache te legen. Maar zoals ik aan die persoon heb aangegeven heb it probleem al sinds ik naar een Go tarief ben gegaan in het begin al. Dus ik ga er dan van uit oke het is nieuw en aanpassingen er op en er aan en daarbij de IOS 14 is ook nieuw. Maar gisteren heb ik weer gekeken en werkt het weer niet dan krijg je weer die foutmelding. Ik ben al sinds november Go unlimited , sinds de promotie erop kwam , dus aan de tarief wijziging ligt het niet dat is al bijna twee maanden geleden. Hier moet dus dringend naar gekeken worden dat deze fouten eruit zijn. Een app moet werken waar die voor bedoeld is maar die indruk heb ik nu totaal niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@EliVan 

Als het voor het klikken is op Tarief en Opties weet ik geen oplossing

Als het is als je klikt op Tariefplan Wijzigen en je krijgt daar een fout is het mogelijjk dat je minder dan 30 of 31 dagen geleden je Tariefplan gewijzigd hebt.  Je kunt maar 1 maal per maand van tarief veranderen.  Zolang die maand niet verstreken is krijg je daar een fout.   Ik althans, dit is de tweede keer dat ik dat voorheb en ik denk dat dit de oorzaak is.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen