Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-03-19 19h23
Antwoorden: 18 antwoorden
Hallo
ik heb sinds een week een arend abbonement ik heb de coyote app geinstaleerd via de mobiele data ik heb ook de 4g netwerk gebruikt om in te loggen maar hij blijft maar aangeven dat mijn nummer niet herkenbaar is in het systeem
iemand al ervaring mee gehad??
Verwijder de app nog eens, herstart uw toestel eens, en probeer opnieuw.
Als uw nummer nog steeds niet herkend wordt als rechthebbende, de klantendienst opnieuw contacteren. Dan hebben zij hoogstwaarschijnlijk uw nummer niet (correct) doorgegeven aan Coyote.
@Cdt24801 schreef:Verwijder de app nog eens, herstart uw toestel eens, en probeer opnieuw.
Als uw nummer nog steeds niet herkend wordt als rechthebbende, de klantendienst opnieuw contacteren. Dan hebben zij hoogstwaarschijnlijk uw nummer niet (correct) doorgegeven aan Coyote.
Ik heb de app verwijdert en opnieuw geinstaleerd meer dan 5 keer. Klaantendienst beveelt hetzelfde aan en dan 24 uur wachten... Maar ik heb last van dit probleem voor meer dan paar dagen en deze methode werkt helemaal niet...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |