Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-01-22 16h14
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik heb dus de rekeningen betaald ongeveer 4 jaar abonnee. 75cent door optie gebrek aan de juiste keuze Oppo app nu dezelfde tijdstip een tweede simkaart bijgekomen alles whipe bij interim bureau geen annulatie vericht met u vertelt opgenomen gesprek waarom eigenlijk? Pv2 antwoord graag . Oude nummer waar de activatie terug zou opgestart worden ook anu. Pv2 wat nu . Is zo al niet simpel he. Act done
Waar moet ik nog zijn . Laat me weten ik vind ze niet direct. ?
Pv2
Ja het duurt een hele tijd voor je Sjamaan wordt zoals @Cdt24801 al aangeeft maar je aller eerste topic begrijp ik nog altijd niet.
Kun je dat duidelijk stellen wat de vraag is? Als het Nederlands niet lukt mag het ook engels zijn hoor dat kunnen we ook lezen 😊
Gelezen is bij mezelf' gelezen . Ik red me met blauwe icoon verdere resultaten zijn in gesprek klein digitaal probleem en tellen mee soms . De email adres van interim management kan ik natuurlijk ook iconen. Bedankt ! Sjamanen ik lees vanaf nu wel een beetje mee ik houd contact.?
Geen reactie nog niet ! Mooi doorvewezen komt wel in orde wist niet direct waar heen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
4 | |
2 | |
2 |