Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-01-22 17h48
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
ik ben aan t twijfelen voor mijn sim om te schakelen naar een e-sim.
kan je mij even vertellen hoe de overgang juist werkt? Kan ik dit zelf doen via de my orange app, of is het toch verstandiger om langs de winkel te gaan hier voor?
Ik vind het ook wel handig dat dit via de app kan. Zeker in coronatijden zorgt dit voor minder problemen en moeilijkheden dan naar een winkel te moeyen
Dit is inderdaad ook iets wat ik denk , na 5 jaar zal de simkaart niet meer bestaan , zelf zal ik ook als ik men nieuwe Samsung Galaxy heb, E-sim activeren.
Groeten,
bigMODDER
Beste @Borafreakske
Ikzelf gebruik e-sim (privénummer) + fysieke sim (nummer om klanten te bellen)
Zeer gemakkelijk.
Voor de overstap, fysieke sim valt uit en nadien is de e-sim actief.
Het zou mij niet verbazen mocht binnen een 5 tal jaren fysieke simkaarten gewoonweg niet meer bestaan.
Groeten,
Tom
Shop medewerker
Zelf ben ik wel zeer blij dat deze optie beschikbaar is in de My Orange app , ze zijn hierbij de eerste waar je dit allemaal kan regelen via de app.
Nu ik lees ook dat er mensen zijn die zeggen waarom zien we dit niet in onze kantenzone? Mijn mening is: stel dat men uw klantenzone hackt dan kan de hacker uw nummer met die code scannen, en volledig overnemen , dus eigenlijk ben ik blij dat het ENKEL kan via de My Orange app.
Ook die code sturen via de post is ook gevaarlijk he , gezien sja als er iets in verkeerde handen zou vallen, ze ook je nummer kunnen overnemen. ( Tenzij er meer komt bij kijken voor het te activeren )
Dus kort samen gevat : Ben blij dat het enkel te activeren is via de My Orange app & als je zelf naar de winkel gaat om je code.
Groeten,
bigMODDER
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |