Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-23 08h49
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik wens mijn domiciliëring stop te zetten
Kan dit via de klantenzone?
daar staat
"Je betaalt nu via domiciliëring Bankrekening (mijn nummer)"
ik vind nergens een knop om die domiciliering te beëindigen
Je kan wel degelijk via je klantenzone je domiciliereing stop zetten.
* log in op de klantenzone
* kies Mijn Profiel
* dan zie je deze informatie
Je klinkt op het in geel aangeduide , informatie wijzigingen.
Dan krijg je dit te zien
Kies voor overschrijving en dan informatie opslaan.
Iedere klant heeft dezelfde klantenzone dus dat het bij jou anders staat zou niet mogen. Anders hier een paar screenshots neer zetten en laten zien welke info jij te zien krijgt.
Cache en cookies leeg maken van je webbrowser kan al voor een goede verandering zorgen.
Niet de My Orange app gebruiken , je dient de klantenzone op je pc te gebruiken.
Normaal moet er een link staat rechts van je betaalt nu via domiciliëring Bankrekening (mijn nummer)
dit lees ik hier https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-kan-ik-mijn-facturen-betalen.
Als je je domiciliëring wenst stop te zetten, neem dan contact met ons op via dom_payments@orange.be of je kan de stopzetting uitvoeren in je Klantenzone. Ga na of deze stopzetting geen invloed heeft op je huidige abonnementsvoorwaarden.
Beste Gregroy, er staat helaas geen link naast...
ik heb een mail gestuurd naar het vermelde mailadres
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |