Als je je domiciliëring wenst stop te zetten, neem dan contact met ons op via dom_payments@orange.be of je kan de stopzetting uitvoeren in je Klantenzone. Ga na of deze stopzetting geen invloed heeft op je huidige abonnementsvoorwaarden.
Best of luck, @Humanfly Ik vond dit op de website - ik betaal altijd per overschrijving - daar staat rechts wel wat om op domiciliering over te schakelen. na lezen van de link dacht ik dat het eender zou zijn
Laat weten hoe het afloopt - kan zijn dat de laatste factuur nog met domiciliering zal gaan
Je kan wel degelijk via je klantenzone je domiciliereing stop zetten.
* log in op de klantenzone
* kies Mijn Profiel
* dan zie je deze informatie
Je klinkt op het in geel aangeduide , informatie wijzigingen.
Dan krijg je dit te zien
Kies voor overschrijving en dan informatie opslaan.
Iedere klant heeft dezelfde klantenzone dus dat het bij jou anders staat zou niet mogen. Anders hier een paar screenshots neer zetten en laten zien welke info jij te zien krijgt.
Cache en cookies leeg maken van je webbrowser kan al voor een goede verandering zorgen.
Niet de My Orange app gebruiken , je dient de klantenzone op je pc te gebruiken.
Orange zal proberen een domiciliëring te doen - komt terug als een boomerang, rappel, etc - alleen maar wrevel en problemen - en wordt dan misschien een slechte betaler
Gregory
Super User
•
7.7K messages
Kan in je klantenzone @Humanfly
Inloggen, mijn profiel, klantgegevens, (midden onder) Betaalmethode
Zie ook hier
0
0
Humanfly
Apprenti pisteur
•
3 messages
daar staat
"Je betaalt nu via domiciliëring Bankrekening (mijn nummer)"
ik vind nergens een knop om die domiciliering te beëindigen
4
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Humanfly goedemiddag,
daar zul je even voor naar de bank moeten telefoneren hoor.
Succes.
2
Estxny
Éclaireur novice
•
3 messages
Ik denk dat dit enkel kan als je naar de klantendienst belt
1
0