annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Internet @ Home

Topic gestart op: 27-12-24 11h10

Antwoorden: 6 antwoorden

Herman2
Aspirant verkenner

Easy Internet @ Home

OPGELOST

Hallo, ik gebruik Easy Internet@Home (Flybox met SIM kaart; tel. nr.: 0493 86 80 43. Ik ga voor 3 maanden op reis. Kan ik mijn Easy Internet @ Home 3 maanden, jan., febr. en maart 2025, stopzetten ? Zo ja, hoe te handelen ? »

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Herman2 ,

Je abonnement "pauzeren" zal niet lukken. Wat je wel kunt doen is je abonnement stopzetten.
Opgelet, wanneer je een Flybox hebt verkregen aan een voordeelprijs (€39 dacht ik ipv +€100) moet je abonnement wel reeds 12 maand actief zijn voor je het kan stopzetten zonder "boete". 

Als je abonnement en toestel ouder zijn dan 12 maand dan zou ik een goeie week voor je vertrek, (nu dus), bellen naar de klantendienst om het abonnement te laten stopzetten op de datum die je wenst. Je zal dan normaal ook een mail ontvangen om de stopzetting te bevestigen. Bevestig dan de stopzetting. (Niet vergeten).

Eens je terug bent contact nemen met Orange voor een nieuw abonnement op te starten. Je kan er terug voor kiezen om een toestel erbij te nemen (als je een nieuw wenst) of zonder toestel (als je je huidige Flybox wil verder gebruiken). 

Persoonlijk zou ik geen Flybox abonnement meer nemen. Afhankelijk van welk GSM abonnement je hebt kan en zal het waarschijnlijk interessanter zijn om je GSM abonnement te linken aan een data kaart en dan deze data kaart te gebruiken in je Flybox.

Heb je momenteel een Orange GSM abonnement? Zoja, welk tariefpan?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk dat je het wel kunt pauzeren voor max 3 maand,  Kost 18 EUR

Résolu : Re: Voyage - pause abonnement - Tribe

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Herman2 ,

Je abonnement "pauzeren" zal niet lukken. Wat je wel kunt doen is je abonnement stopzetten.
Opgelet, wanneer je een Flybox hebt verkregen aan een voordeelprijs (€39 dacht ik ipv +€100) moet je abonnement wel reeds 12 maand actief zijn voor je het kan stopzetten zonder "boete". 

Als je abonnement en toestel ouder zijn dan 12 maand dan zou ik een goeie week voor je vertrek, (nu dus), bellen naar de klantendienst om het abonnement te laten stopzetten op de datum die je wenst. Je zal dan normaal ook een mail ontvangen om de stopzetting te bevestigen. Bevestig dan de stopzetting. (Niet vergeten).

Eens je terug bent contact nemen met Orange voor een nieuw abonnement op te starten. Je kan er terug voor kiezen om een toestel erbij te nemen (als je een nieuw wenst) of zonder toestel (als je je huidige Flybox wil verder gebruiken). 

Persoonlijk zou ik geen Flybox abonnement meer nemen. Afhankelijk van welk GSM abonnement je hebt kan en zal het waarschijnlijk interessanter zijn om je GSM abonnement te linken aan een data kaart en dan deze data kaart te gebruiken in je Flybox.

Heb je momenteel een Orange GSM abonnement? Zoja, welk tariefpan?

Herman2
Aspirant verkenner

Hey Please, bedankt voor je waardevolle reactie. Ik ben reeds verscheidene jaren Easy Internet @ Home abonnee.

Ik zal de klantendienst bellen om het abonnement stop te laten zetten.

Momenteel heb ik geen GSM abo.; ik gebruik een prepaid kaart.

Bij mijn terugkomst begin april zal ik eens rondneuzen en, na de start van Digi, hoogstwaarschijnlijk terechtkomen bij hey telecom waar ik dan een abo. zal nemen met een extra datacard voor de Flybox.

Josette
Wijze
Wijze

@Herman2 gelieve zo snel mogelijk in je bericht dat telefonnummer weg te doen, dank U.

Neem contact op met nr 5000.

Of doe een berichtje via Messenger van FB.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen