annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy Switch niet uitgevoerd door Orange m.a.g. extra kosten !?

Topic gestart op: 06-01-20 13h50

Antwoorden: 4 antwoorden

Gava
Gewaardeerd verkenner

Easy Switch niet uitgevoerd door Orange m.a.g. extra kosten !?

Hallo iedereen,

Even langs deze weg proberen aandacht te vestigen op mijn probleem.. @Totem 

Op 20/11/2019 de voorlopig slechte beslissing gemaakt om over te schakelen van Telenet naar Orange.
Gebeld naar de klantendienst, easy switch ID doorgegeven, afspraak geboekt voor de technieker en wachten tot ze langskomen en de dag erna de Telenet toestellen binnenbrengen (wat ook gebeurd is).

Ondertussen, enkele dagen erna, SIM kaarten vlotjes ontvangen en op 06/12 komt de technieker langs en doet de installatie van de diensten en modem (waar ondertussen een ander case voor loopt want het internet werkt langs geen kanten, maar dit is een ander topic). 

Eind December ontvang ik alsnog een factuur van Telenet. Ik bel even naar hun klantendienst en vraag naar meer info. Nu blijkt dat de stopzetting van mijn diensten bij Telenet NIET is doorgegeven naar door Orange.. met als gevolg dat de stopzetting pas gebeurd is het moment dat ik gebeld heb en dat de volledige factuur betaald zal moeten worden (bovenop de 180€ van Orange, want zij sturen natuurlijk ook al een factuur). 

De klantendienst van Orange heeft een case aangemaakt 47995868 en heeft me meegedeeld dat de collega's in Moldavië verantwoordelijk zijn voor de EasySwitches. 

Nu had ik toch graag snel een oplossing want door de fout van Orange zit ik met extra kosten!
Vorige week gebeld, ondertussen maandag en het is nog steeds stil. 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
EvyDH
Rekruut scout

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem...sinds augustus naar orange gekomen met internet. Van de verbinding ben ik op zich tevreden, maar de easyswitch is dus ook niet doorgevoerd, kost van 351€ aan Telenet...Het extra problemen is dat ik dit steeds via mail meldde, maar via contact formulier, dus niet meer te vinden via Outlook... telefonisch verzekerde Orange me dat alles in orde was, tot ik dus vandaag deze rekening kreeg...

Gava
Gewaardeerd verkenner

@EvyDH Evy, je belt best naar de helpdesk van Orange. Leg rustig uit dat je als nieuwe klant van Orange toch graag een compensatie hebt ter waarde van de geleden schade. Dit is bij mij zo rechtgezet. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gava  schreef:

@EvyDH Evy, je belt best naar de helpdesk van Orange. Leg rustig uit dat je als nieuwe klant van Orange toch graag een compensatie hebt ter waarde van de geleden schade. Dit is bij mij zo rechtgezet. 


Goeie tip, dat zou ik zeker ook doen !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Gava het is een vervelende situatie als ik deze lees maar wij kunnen dit ook niet goed maken. Totem is eigenlijk ook maar een moderator die alles in goede banen zet hier en voor de rest heeft die geen inzage in dossiers. De klantendienst zal dit moeten oplossen en daar zal wat tijd en geduld voor nodig zijn. 

Het is een advies die te laat is maar toch de easy switch is niet op punt bij geen enkel provider. Lees bij Telenet en Proximus ook vaak dingen dat hun diensten niet opgezegd zijn door de easy switch. Dit is niet enkel een probleem bij Orange maar dus bij iedereen en het zou het veel makkelijker moeten maken man man man. Nee nee nee het werkt halve tijd niet en klanten zijn de dupe.Beste is ( vervelend voor u nu ) bellen om de diensten op te zeggen en eventueel een email sturen voor opzeg te doen. Het is niet omdat ik op de Tribe zit  dat ik Orange er nu mooi van af praat helemaal niet want Telenet , Orange en Proximus hebben dit niet op punt staan. Beter afschaffen die handel tot het wel werkt.

Probeer wel in contact te blijven met Orange via telefoon of FB Messenger dat het dossier niet verwatert zodat er snel een oplossing komt.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen