annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een eerste gsm voor mijn dochter

Topic gestart op: 29-03-24 13h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Svgeld1
Aspirant verkenner

Een eerste gsm voor mijn dochter

Hallo allemaal,

Eerste maal op Tribe dus hopelijk doe ik het juist. Maar ik vroeg me af of jullie advies kunnen geven voor mijn dochter (10j). Ze mag van ons een gsm maar we weten niet goed hoe we dit best aanpakken. 

Belangrijk voor ons dat ze haar eigen nummer heeft, dat ze kan bellen indien nodig en dat ze hier op de wifi kan. We hebben nog een oud toestel van ons liggen. Dat mag ze hebben. 

Graag zou ik haar ook toevoegen aan mijn app dat ik haar verbruik kan opvolgen? 

Hoe begin ik hier aan? Kan ik dat online in orde brengen. Moeten we sowieso een abonnement nemen? Of waar vind ik de juiste info. Het is zo'n zoektocht naar de juiste info. 

Alvast bedankt!

Groetjes

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Svgeld1
Aspirant verkenner

Bedankt allemaal.

Ik vermoed dat we eens een bezoekje aan de winkel gaan brengen 🙂

Groetjes,

 Stephanie 

VossyGamer
Ervaren verkenner

Jammer, want je zal meer betalen bij Orange zelf voor minder data en ook hetzelfde netwerk. Hey Telecom is het perfect merk voor tieners, voor de meest competitieve prijzen. En dan kan je als ouder het verbruik opvolgen, wat niet kan bij Orange zelf. (Zie mijn vorig bericht.)

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Svgeld1 een goedenavond,

ben je eruit gekomen met de antwoorden?

Zo ja mag je degene die je de oplossing gegeven heeft aanvinken als oplossing accepteren.

Dank U.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Svgeld1 een goedemiddag.

Ik zou naar de winkel gaan die mannen zijn van alles op de hoogte.

Als jij een abbo hebt hier bij Orange kan ze toch via jou dat toestel gebruiken.

Van mij krijg je deze:

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen