annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FTP 'en naar Orange cloud

Topic gestart op: 22-05-19 13h49

Antwoorden: 6 antwoorden

Johevri
Ervaren verkenner

FTP 'en naar Orange cloud

OPGELOST

De interface van orange cloud is mijn inziens niet de meest overzichtelijke op het WWW. Er moeten eerst bestanden geüpload willen er albums en mappen gemaakt kunnen worden. Eigenlijk is dit het paard achter de wagen spannen. Eerst wil de gebruiker natuurlijk een album of map kunnen maken voordat hij daar bestanden in gaat uploaden.

Erg onoverzichtelijk. Is er trouwens een mogelijkheid tot ftpén naar je cloud. Zou al een groot gedeelte van de (on)overzichtelijkheid kunnen oplossen.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

De interface van orange cloud is mijn inziens niet de meest overzichtelijke op het WWW. Er moeten eerst bestanden geüpload willen er albums en mappen gemaakt kunnen worden. Eigenlijk is dit het paard achter de wagen spannen. Eerst wil de gebruiker natuurlijk een album of map kunnen maken voordat hij daar bestanden in gaat uploaden.

Erg onoverzichtelijk. Is er trouwens een mogelijkheid tot ftpén naar je cloud. Zou al een groot gedeelte van de (on)overzichtelijkheid kunnen oplossen.

Ugh @Johevri,

 

Goed nieuws! De mappen zullen dit jaar worden toegevoegd in de volgende release.

 

FTP is helaas niet mogelijk.

 

Laat de magische trommel eeuwig klinken

🏹  Totems Saluut  🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

Inderdaad fout begrepen.

Je kan wel: boven naast zoeken in galerij zie je die zwarte wolk met witte pijl.
Als je daarop klikt en vervolgens daar op uploaden klikt kan je vanuit je PC
opladen maar inderdaad niet rechtstreeks naar een map.

Misschien een tip voor de makers hier?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Johevri
Ervaren verkenner

Misschien een idee voor de programmeurs van Orange om dit standaard zo in te richten. Mijn gedachtengang (en misschien die van vele andere gebruikers) over functionaliteit van een applicatie is toch niet zo vreemd? Gefrustreerde smiley

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen