Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-12-19 14h49
Antwoorden: 5 antwoorden
Sinds kort hebben mijn vriendin en ik onze nummers op hetzelfde klantennummer laten plaatsen. Zij staat nu mee op mijn klantennummer. De facturen komen nog steeds aan bij mij en de e-mails ook.
Maar via de app kan ik geen gedetailleerde facturen openen en zij wel. Hoe kunnen wij dit aanpassen?
Het is opgelost. Het was de orange medewerker in de winkel die het fout had ingegeven...
Sinds kort hebben mijn vriendin en ik onze nummers op hetzelfde klantennummer laten plaatsen. Zij staat nu mee op mijn klantennummer. De facturen komen nog steeds aan bij mij en de e-mails ook.
Maar via de app kan ik geen gedetailleerde facturen openen en zij wel. Hoe kunnen wij dit aanpassen?
Ugh @Kntimmermans,
Enkel de contractverantwoordelijke kan de gedetailleerde factuur via zijn app raadplegen.
Je kan altijd de klantendienst stamleden contacteren om van contractverantwoordelijke te laten veranderen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Lijkt toch mogelijk te zijn. Wij hebben beide een mobiel abo bij orange op één factuur/adres. Beiden hebben de app waar de gedetailleerde factuur kan bekeken worden. Zeker dat je hebt ingelogd met het correcte mobiele nummer? Om de gedetailleerde factuur te kunnen bekijken moet er wel toestemming gegeven worden (via instellingen) om deze te openen of downloaden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |