annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facturen app raadplegen

Topic gestart op: 16-12-19 14h49

Antwoorden: 5 antwoorden

Kntimmermans
Aspirant verkenner

Facturen app raadplegen

Sinds kort hebben mijn vriendin en ik onze nummers op hetzelfde klantennummer laten plaatsen. Zij staat nu mee op mijn klantennummer. De facturen komen nog steeds aan bij mij en de e-mails ook.

Maar via de app kan ik geen gedetailleerde facturen openen en zij wel. Hoe kunnen wij dit aanpassen? 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Kntimmermans
Aspirant verkenner

Het is opgelost. Het was de orange medewerker in de winkel die het fout had ingegeven... 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Fijn dat het in orde gekomen is 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds kort hebben mijn vriendin en ik onze nummers op hetzelfde klantennummer laten plaatsen. Zij staat nu mee op mijn klantennummer. De facturen komen nog steeds aan bij mij en de e-mails ook.

Maar via de app kan ik geen gedetailleerde facturen openen en zij wel. Hoe kunnen wij dit aanpassen? 

Ugh @Kntimmermans,

Enkel de contractverantwoordelijke kan de gedetailleerde factuur via zijn app raadplegen.

Je kan altijd de klantendienst stamleden contacteren om van contractverantwoordelijke te laten veranderen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

0 pluimen
Whitetiger9858
Gewaardeerd verkenner

Lijkt toch mogelijk te zijn. Wij hebben beide een mobiel abo bij orange op één factuur/adres. Beiden hebben de app waar de gedetailleerde factuur kan bekeken worden. Zeker dat je hebt ingelogd met het correcte mobiele nummer? Om de gedetailleerde factuur te kunnen bekijken moet er wel toestemming gegeven worden (via instellingen) om deze te openen of downloaden.

Leden met de meeste pluimen