Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-22 14h03
Antwoorden: 8 antwoorden
Aan de beheerders van dit forum.
Zou het niet beter zijn om de replys te groeperen onder èèn draad ? Ik bedoel, als leden meerdere keren antwoorden op een topic, dit bij nieuwe berichten het volledige scherm inneemt.
Indien de praatgroep van dit forum (niets op tegen hoor) je niet interesseert, hoef je volgens mij niet te gaan zoeken op de topics waar je wel interesse in hebt. Maar bij nieuwe berichten is dit dus al volledig ingenomen.
Gewoon een ideetje.
Klopt @Cdt24801 , dit bedoelde ik.
Ik denk dat hij bedoelt dat er slechts vijf "nieuwe" topics op de voorpagina staan. Geen dropdown list, het stopt bij 5. Zijn er dus minstens vijf posts in de babbelhoek zul je in alle subtopics moeten gaan zoeken of er nieuwe posts zijn die u wel interesseren..
Zoals je weet is dit een oud zeer en is dit reeds herhaaldelijk aan het management gevraagd om het aan te passen.
Kan zijn @Cdt24801 was me niet echt heel duidelijk
En ja, 5 is te weinig. Idealiter het aantal nieuwe sinds de laatste refresh, met een max van 50 of zo ingeval je een tijdje niet ingelogd geweest zijt
Moet kunnen, is html, en onderliggend is er een database, is enkel de query wat aan te passen. Niet veel werk
zal nu iets zijn van
select top 5 .... from ...
en moet worden
select top 50 ... from ...
@NelsonM - help
Weet niet of ik je goed begrepen heb, @Anonymous
Maar als je bedoelt dat alle antwoorden onderaan een thread moeten komen ipv wat nu de default is (hiërarchisch), dat kun je dit in je profiel instellen
Profiel
Mijn instellingen
Weergave
Lay-out: neem Lineaire lay-out
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |