annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutje in Forum, volgens mij.

Topic gestart op: 26-03-22 14h03

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Foutje in Forum, volgens mij.

Aan de beheerders van dit forum.

Zou het niet beter zijn om de replys te groeperen onder èèn draad ? Ik bedoel, als leden meerdere keren antwoorden op een topic, dit bij nieuwe berichten het volledige scherm inneemt.

Indien de praatgroep van dit forum (niets op tegen hoor) je niet interesseert, hoef je volgens mij niet te gaan zoeken op de topics waar je wel interesse in hebt. Maar bij nieuwe berichten is dit dus al volledig ingenomen.

Gewoon een ideetje.

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Anonymous
Niet van toepassing

Klopt @Cdt24801 , dit bedoelde ik.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Ik denk dat hij bedoelt dat er slechts vijf "nieuwe" topics op de voorpagina staan. Geen dropdown list, het stopt bij 5. Zijn er dus minstens vijf posts in de babbelhoek zul je in alle subtopics moeten gaan zoeken of er nieuwe posts zijn die u wel interesseren..

Zoals je weet is dit een oud zeer en is dit reeds herhaaldelijk aan het management gevraagd om het aan te passen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Gregory
Wijze
Wijze

Kan zijn @Cdt24801 was me niet echt heel duidelijk

En ja, 5 is te weinig.  Idealiter het aantal nieuwe sinds de laatste refresh, met een max van 50 of zo ingeval je een tijdje niet ingelogd geweest zijt

Moet kunnen, is html, en onderliggend is er een database, is enkel de query wat aan te passen.  Niet veel werk

zal nu iets zijn van

select top 5 .... from ... 

en moet worden 

select top 50 ... from ...

@NelsonM - help

Gregory
Wijze
Wijze

Weet niet of ik je goed begrepen heb, @Anonymous 

Maar als je bedoelt dat alle antwoorden onderaan een thread moeten komen ipv wat nu de default is (hiërarchisch), dat kun je dit in je profiel instellen

Profiel

Mijn instellingen

Weergave

Lay-out:  neem Lineaire lay-out

Leden met de meeste pluimen