Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-10-23 10h58
Antwoorden: 4 antwoorden
Op 6 juni heb ik nieuw contract met Proximus opgestart. Op 15 juni heeft proximus zowel telefonie als televisie en internet aangesloten bij mij. Op 26 juni kreeg ik een bericht vanuit de helpdesk van Orange vragende om jullie materiaal op te sturen, dit heb ik dan ook gedaan, jammer genoeg heb ik het bewijs hiervan kwijtgeraakt. Ik heb sindsdien telefonisch contact gehad met jullie hulpdesk, er west toen bevestigd dat ik het materiaal weldegelijk heb opgestuurd.
Er werden mij sindsdien meerdere facturen opgestuurd. Eén van de periode jullie-aug van 65 euro, deze was zogenaamd voor tv en internet. Deze werd betaald, maar toen had ik al alle apparatuur van proximus. Jullie kunnen toch zien dat er geen verbruik meer was van mij op jullie apparatuur? Er was toen ook al switch-id (1**bleep**80) nummer verstuurd, dus daar kunnen jullie toch ook al aan zien dat ik al reeds bij proximus aangesloten was?
Op 27 september heb ik contact gehad met jullie klantendienst, alleen om te zeggen dat ik al aangesloten was bij proximus, er werd echter in de administratie weergegeven dat ik slechts vanaf die dag niet meer aangesloten bij Orange was. Dus er wordt nu gezegd dat ik van juli tot september nog moet betalen. Dit terwijl ik reeds eind juni, mede op JULLIE vraag reeds al jullie materiaal al had opgestuurd. Als er zoals jullie beweren via de switch-id enkel twee gsm nummers werden vervangen door proximus waarom zouden jullie dan materiaal terugvragen?
Met dit alles gezegd te hebben gelieve mij het geld terug te storten van de foute en frauduleuze facturen die ik reeds heb betaald. Ook vraag ik dat men stop met mij nieuwe facturen aan te smeren zoals deze die verstuurd werd voor augustus-september.
Ik vond geen contactformulier en via de helpdesk werd me gezegd dat er geen manier was om mijn klacht op papier te zetten dus ik post deze hier. Hopelijk kan ik nu eindelijk verder geholpen worden. Als ik reeds op 26 juni bericht krijg om jullie materiaal op te sturen (aan twee gsm-nummers is geen "materiaal' verbonden dus daarover zou het niet kunnen gaan) hoezo wordt mij dan verteld dat mijn tv en mobiele telefonie nog niet was overgezet bij proximus?
Bij deze een vorig bericht die ik wenste te sturen via e-mail, deze werd toegevoegd als bijlage.
Sorry, @shdacost er zitten alleen maar klanten hier. Dit forum is klanten-helpen-klanten
Best is bellen naar +32 2 745 95 00
Ook mogelijk
Aangetekend naar Orange Belgium NV, Postbus 950, 1140 Brussel
of ombudsdienst Ombudsdienst voor telecommunicatie (ombudsmantelecom.be)
Good luck
@shdacost goedemorgen,
dan ben je hier aan het foute adres hoor!
Jij gaat ook in de fout doordat je géén bewijs meer hebt.
Wij zijn ook klanten net als jij bent geweest.
Dus moet je echt het oplossen met de klantendienst of
je kan nog proberen via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Dag Josette,
Bedankt voor je antwoord. Oh dat weet ik hoor, geef ik daarom ook zelf aan. Via de klantendienst kon ik geen klacht indienen, maar via messenger kan ik precies ook geen berichten verzenden, heeft u nog suggesties?
Alvast bedankt.
Als via Facebook niet gaat en telefonisch ook niet dan rest het je nog om een aangetekend schrijven te sturen.
Orange gebruikt al jaren geen email adres meer dus dat is niet van toepassing.