annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gedetailleerde facturen opvragen

Topic gestart op: 09-11-22 20h17

Antwoorden: 2 antwoorden

LouisRos
Aspirant verkenner

Gedetailleerde facturen opvragen

Beste allen, 

 

Ik ben op zoek naar gedetailleerde facturen (maw waarop telefoonhistoriek + gebruik data roaming in volume per land op vermeld staat) . We zijn geen Orange klant meer en hebben geen toegang meer tot de klantenzone. De klantendienst kan ons enkel facturen bezorgen zonder vermelding van bovenstaande (enkel met hoeveel minuten er in totaal gebeld zijn maar niet in detail) . 

Kan iemand helpen hoe deze informatie te bekomen? 

Alvast bedankt!

 

Louis

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@LouisRos 

Als je geen klant meer bent en dus geen toegang meer tot je klantenzone hebt , en de klantendienst kan je er niet aan helpen dan kunnen wij er ook niks aan doen. 

Dit is een forum van en voor klanten en geen klantendienst. Hun zijn de enige weg die je er heen kan helpen maar als hun al aangeven dat die niet tot de mogelijkheden behoort dan zal er geen oplossing zijn. 

Enige wat je eens kan proberen is via een shop eens te proberen of ze je kunnen helpen maar ook daar denk ik dat ze je geen oplossing kunnen geven die je wil hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LouisRos
Aspirant verkenner

Dag Patrick ,

Bedankt voor je antwoord. 

Uiteraard weet ik dat klanten me er niet aan gaan kunnen helpen, maar er zijn misschien wel anderen die hetzelfde probleem gehad hebben en waarbij wel een oplossing uit de bus is gekomen. Dan kan ik op zijn minst hetzelfde proberen 😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen