- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geen service
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey @Ghadija2 ,
1. Zijn alle rekeningen betaald?
2. Staat vliegtuigmodus aan op je gsm?
3. Werkt de simkaart in een andere gsm?
4. Al eens je gsm herstart?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb dit probleem een jaar geleden ook gehad. Toen heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Dus veronderstel ik dat dit weer zo’n situatie zal zijn.
Ik heb geen openstaande betalingen.
Vliegtuigmodus staat niet aan. Heb dit meerdere keren aangezet en terug afgezet zonder resultaat.
In een andere gsm heb ik dit nog niet geprobeerd, zal dit eens proberen.
Mijn gsm al meerdere keren herstart en nog steeds zonder resultaat.
Dankje voor je berichtje.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey @Ghadija2 ,
Als je hetzelfde probleem een jaar geleden hebt meegemaakt, dan kan het goed zijn dat je simkaartlezer van je gsm slecht contact maakt (als het dezelfde gsm is tenminste).
Een nieuwe simkaart kan je weer verder helpen in dat geval maar test de huidige eens in een andere gsm. Dan weet je onmiddellijk of het aan de gsm of de simkaart ligt 😉.
