Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-01-25 12h45
Antwoorden: 4 antwoorden
Hey @Ghadija2 ,
1. Zijn alle rekeningen betaald?
2. Staat vliegtuigmodus aan op je gsm?
3. Werkt de simkaart in een andere gsm?
4. Al eens je gsm herstart?
Ik heb dit probleem een jaar geleden ook gehad. Toen heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Dus veronderstel ik dat dit weer zo’n situatie zal zijn.
Ik heb geen openstaande betalingen.
Vliegtuigmodus staat niet aan. Heb dit meerdere keren aangezet en terug afgezet zonder resultaat.
In een andere gsm heb ik dit nog niet geprobeerd, zal dit eens proberen.
Mijn gsm al meerdere keren herstart en nog steeds zonder resultaat.
Dankje voor je berichtje.
Hey @Ghadija2 ,
Als je hetzelfde probleem een jaar geleden hebt meegemaakt, dan kan het goed zijn dat je simkaartlezer van je gsm slecht contact maakt (als het dezelfde gsm is tenminste).
Een nieuwe simkaart kan je weer verder helpen in dat geval maar test de huidige eens in een andere gsm. Dan weet je onmiddellijk of het aan de gsm of de simkaart ligt 😉.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |