annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen toegang tot MyOrange en klantenzone

Topic gestart op: 08-11-23 11h34

Antwoorden: 4 antwoorden

Wobo1
Aspirant verkenner

Geen toegang tot MyOrange en klantenzone

OPGELOST

Hallo,

Ik heb een internetabonnement Start Fiber zonder televisie en zonder mobiel abonnement.

Allereerst wil ik zeggen dat ik sinds mijn overstap naar Orange geen enkele klachten heb in verband met de diensten, alleen maar positieve opmerkingen dus.

Het enige probleem dat ik heb is dat wanneer ik inlog in de klantenzone, deze volledig leeg is. Mijn diensten, abonnement of facturen zijn hier niet terug te vinden.

Wanneer ik de MyOrange app download krijg ik de melding dat mijn simkaart niet van Orange is en ik dus geen gebruik kan maken van de app.

Zie screenshots in bijlage.

Is dit een aanpassing dat bij Orange zelf moet gebeuren vooraleer ik wel alle info in de klantenzone te zien krijg? Kan ik de MyOrange app gebruiken zonder mobiel abonnement van Orange?

Alvast bedankt.

Wout

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mattie
Aspirant genezer

Ik heb dit ook voorgehad toen ik geen mobiel abonnement had bij Orange, vreemd genoeg, als ik inlogde met it's me, kon ik het wel zien.  Dit geld alleen voor de klantenzone, de Orange app werkt met een Orange gsmnummer... 
Dit hebben ze na contact en een hele periode wel kunnen rechtzetten bij Orange (klantenzone), had iets te maken met de nummerkoppeling en dat er blijkbaar verwezen werd naar een verkeerd vast virtueel nummer dat gebruikt word voor de internet connectie. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Mattie
Aspirant genezer

Ik heb dit ook voorgehad toen ik geen mobiel abonnement had bij Orange, vreemd genoeg, als ik inlogde met it's me, kon ik het wel zien.  Dit geld alleen voor de klantenzone, de Orange app werkt met een Orange gsmnummer... 
Dit hebben ze na contact en een hele periode wel kunnen rechtzetten bij Orange (klantenzone), had iets te maken met de nummerkoppeling en dat er blijkbaar verwezen werd naar een verkeerd vast virtueel nummer dat gebruikt word voor de internet connectie. 

Wobo1
Aspirant verkenner

Mattie,

Bedankt, ik zal eens contact opnemen. Ik kan inderdaad wel inloggen met ItsMe maar het portaal is gewoon leeg.

Bedankt!

Wout

Gregory
Wijze
Wijze

Denk niet dat je My Orange kunt gebruiken zonder mobiel abonnement, @Wobo1 

Je mobiel nummer is je Id.  Maar buiten je mobiel verbruik op te volgen kun je in My Orange niet veel doen

Verder, als je nieuw bent moet je 48 uur wachten voor je klantenzone

Wat je tweede screenshot betreft, kan zijn dat je nog geen facturen hebt

Verder moet je hier eens zien - er zijn kortingen op de mobiele abonnementen als je vast internet van Orange hebt

 

 

Wobo1
Aspirant verkenner

Dag Gregory, bedankt voor het snelle antwoord. Ik vermoedde al zoiets ivm de app.

Ik ben klant sinds augustus en heb dus al 3 facturen ontvangen (en betaald), maar deze zijn dus niet zichtbaar in de klantenzone.

Wout

Leden met de meeste pluimen