Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-01-20 15h03
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben in Colombia en heb een Orange World Traveller Pass gekocht waar 2 uren belminuten zijn inbegrepen.
Echter, nu ik mijn voicemail probeer te beluisteren krijg ik een bericht "uw voicemail is momenteel uitgeschakeld, gelieve de klantendienst te contaceren".
Ik ben zelfstandige en moet bereikbaar blijven dus dit is zeer vervelend.
Visual voicemail is geactveerd maar doet het ook niet (misschien om dezelfde reden, maar daar ben ik niet zeker van, ik had het in België nog niet getest maar ik heb Android 9 dus dat zou toch moeten kunnen).
Omdat een belletje naar de klantendienst van hieruit nogal duur kan zijn als er een wachttijd is probeer ik mijn vraag hier even te lanceren.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt voor de snelle repliek.
Helaas werkt dat nummer ook niet. Daar krijg ik zelfs de melding (lokaal in het Spaans) dat het nummer niet actief is. Aan het netwerk ligt het niet want ik heb even getest naar de Belgische GSM van mijn vrouw en daarbij word ik wel doorgeschakeld...
Best de klantendienst eens contacteren, het zou kunnen zijn dat je voicemail afstaat, de 5000 kan deze gewoon activeren 🙂
Ik ben in Colombia en heb een Orange World Traveller Pass gekocht waar 2 uren belminuten zijn inbegrepen.
Echter, nu ik mijn voicemail probeer te beluisteren krijg ik een bericht "uw voicemail is momenteel uitgeschakeld, gelieve de klantendienst te contaceren".
Ik ben zelfstandige en moet bereikbaar blijven dus dit is zeer vervelend.
Visual voicemail is geactveerd maar doet het ook niet (misschien om dezelfde reden, maar daar ben ik niet zeker van, ik had het in België nog niet getest maar ik heb Android 9 dus dat zou toch moeten kunnen).
Omdat een belletje naar de klantendienst van hieruit nogal duur kan zijn als er een wachttijd is probeer ik mijn vraag hier even te lanceren.
Ugh @Ward,
Totem ziet dat je nog geen oplossing hieraan hebt gevonden. Heb je de klantendienst stamleden al gecontacteerd? Check misschien ook of je Visual Voicemail niet actief is? Misschien kan je deze activeren en op die manier deze bereiken?
Totem's groetjes,
Totem
Op de website van Orange staat dit:
In het buitenland kunt u uw Voice Mail bereiken op het nummer 0032 495 95 55 53.
Kom overeen met een belleke naar BE dus.
Bedankt voor de snelle repliek.
Helaas werkt dat nummer ook niet. Daar krijg ik zelfs de melding (lokaal in het Spaans) dat het nummer niet actief is. Aan het netwerk ligt het niet want ik heb even getest naar de Belgische GSM van mijn vrouw en daarbij word ik wel doorgeschakeld...
@Ward1 schreef:
Bedankt voor de snelle repliek.
Helaas werkt dat nummer ook niet. Daar krijg ik zelfs de melding (lokaal in het Spaans) dat het nummer niet actief is. Aan het netwerk ligt het niet want ik heb even getest naar de Belgische GSM van mijn vrouw en daarbij word ik wel doorgeschakeld...
Da's wel vreemd. Ik heb dat nummer zelf ook eens geprobeerd, maar dan zonder de 0032 ervoor, en ik kom netjes op mijn voicemail terecht ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
7 | |
4 | |
2 | |
1 |