Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Geen voicemail in het buitenland (Colombia)

OPGELOST

Ik ben in Colombia en heb een Orange World Traveller Pass gekocht waar 2 uren belminuten zijn inbegrepen.

Echter, nu ik mijn voicemail probeer te beluisteren krijg ik een bericht "uw voicemail is momenteel uitgeschakeld, gelieve de klantendienst te contaceren".

Ik ben zelfstandige en moet bereikbaar blijven dus dit is zeer vervelend.

Visual voicemail is geactveerd maar doet het ook niet (misschien om dezelfde reden, maar daar ben ik niet zeker van, ik had het in België nog niet getest maar ik heb Android 9 dus dat zou toch moeten kunnen). 

Omdat een belletje naar de klantendienst van hieruit nogal duur kan zijn als er een wachttijd is probeer ik mijn vraag hier even te lanceren.

Labels (2)
10 ANTWOORDEN 10
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Geen voicemail in het buitenland (Colombia)

@Ward1 

Op de website van Orange staat dit:

In het buitenland kunt u uw Voice Mail bereiken op het nummer 0032 495 95 55 53.

Kom overeen met een belleke naar BE dus.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle repliek.

Helaas werkt dat nummer ook niet. Daar krijg ik zelfs de melding (lokaal in het Spaans) dat het nummer niet actief is. Aan het netwerk ligt het niet want ik heb even getest naar de Belgische GSM van mijn vrouw en daarbij word ik wel doorgeschakeld...

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

En als iemand u probeert te bellen en je neemt niet op, krijgen ze dan wel de voicemail te horen? Kwestie van of hij nu werkt of niet OF jij kan hem gewoon niet bereiken van uit Colombia.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Ward1  schreef:

Bedankt voor de snelle repliek.