Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-01-20 15h03
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben in Colombia en heb een Orange World Traveller Pass gekocht waar 2 uren belminuten zijn inbegrepen.
Echter, nu ik mijn voicemail probeer te beluisteren krijg ik een bericht "uw voicemail is momenteel uitgeschakeld, gelieve de klantendienst te contaceren".
Ik ben zelfstandige en moet bereikbaar blijven dus dit is zeer vervelend.
Visual voicemail is geactveerd maar doet het ook niet (misschien om dezelfde reden, maar daar ben ik niet zeker van, ik had het in België nog niet getest maar ik heb Android 9 dus dat zou toch moeten kunnen).
Omdat een belletje naar de klantendienst van hieruit nogal duur kan zijn als er een wachttijd is probeer ik mijn vraag hier even te lanceren.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt voor de snelle repliek.
Helaas werkt dat nummer ook niet. Daar krijg ik zelfs de melding (lokaal in het Spaans) dat het nummer niet actief is. Aan het netwerk ligt het niet want ik heb even getest naar de Belgische GSM van mijn vrouw en daarbij word ik wel doorgeschakeld...
Best de klantendienst eens contacteren, het zou kunnen zijn dat je voicemail afstaat, de 5000 kan deze gewoon activeren 🙂
Ik vermoed dat er dan toch wel iets aan de hand is met uw voicemail. Vermits je internet hebt zou je best eens via messenger of twitter uw vraag voorleggen aan de klantendienst. Dan kunnen ze uw account nakijken.
Trouwens, terwijl ik dit schrijf denk ik eraan: kunt ge niet zelf even op uw persoonlijke pagina gaan kijken wat er scheelt met uw voicemail? Is die gedisabled om één of andere reden? Daar zou je dat moeten kunnen zien.
Bedankt. Op mijn persoonlijke pagina vind ik er niets van terug.
Ik zal hen contacteren via messenger...
@Ward1 schreef:
Bedankt. Op mijn persoonlijke pagina vind ik er niets van terug.
Ik zal hen contacteren via messenger...
Da's een goed idee. 😉
Best de klantendienst eens contacteren, het zou kunnen zijn dat je voicemail afstaat, de 5000 kan deze gewoon activeren 🙂
En als iemand u probeert te bellen en je neemt niet op, krijgen ze dan wel de voicemail te horen? Kwestie van of hij nu werkt of niet OF jij kan hem gewoon niet bereiken van uit Colombia.